י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא הולך בדרכי אביו

יאיר נתניהו מצהיר: בחיים לא אכנס לפוליטיקה • צפו

נתניהו ג'וניור שקולו נשמע לא מעט בכל הקשור לפוליטיקה הפנים ארצית הקשורה להתנהלותו של אביו, מצהיר כי למרות השמועות הוא בחיים לא ייכנס למסלול בו צועד אביו בפוליטיקה "אני לא בנוי לזה" |צפו

יאיר נתניהו מצהיר: בחיים לא אכנס לפוליטיקה • צפו
יאיר נתניהו באולפן ערוץ 20 צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

יאיר נתניהו שמשחר ילדותו חי באור הזרקורים של חייו הפוליטיים של אביו ראש הממשלה בנימין נתניהו, סיפק הערב (שלישי) ולא בפעם הראשונה אמירה מעניינת לגבי עתידו בפוליטיקה הישראלית.

בשיחה עם יו"ר צעירי הליכוד, מושיקו פסל, וחברי תא הצעירים של המפלגה. שאל פסל את נתניהו מה דעתו על הדיבורים הנשמעים מעת לעת מפי גורמים שונים כי הוא עשוי להיכנס לפוליטיקה במקביל לכהונת אביו או לאחר פרישתו של נתניהו האב. "אני בחיים לא אכנס לפוליטיקה, זה לא בשבילי, זה לא מתאים לי" הצהיר יאיר, והוסיף "אני לא חושב שאני בנוי לזה, אני בן אדם שונה מאוד מאבא שלי במובן הזה".

עוד התבטאות מעניינת פורסמה מתוך שיחת הזום של חברי תא הצעירים של מפלגת הליכוד עם יאיר נתניהו ״אין שופטים שמרנים בישראל" אמר נתניהו ג'וניור, וחידד "אלו שכן, הם עלי תאנה״.

את הדברים אמר נתניהו ג'וניור בערב חשיפה לקורס יועצים פרלמנטריים שמאגן על ידי 'צעירי הליכוד'. צעירי הליכוד הינו הגוף המאגד את פעילות הצעירים בליכוד. הרואים במפלגת הליכוד בית אידאולוגי ורואים עצמם כדור ההמשך בעשיה הציבורית, הן במסגרת תנועת הליכוד והן במסגרת המדינה.

זו לא הפעם הראשונה שיאיר מצהיר כי הוא לא ייכנס לפוליטיקה, לפני 3 שנים ביום הולדתו ה-68 של אביו ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנערך בלשכתו של האבא בירושלים, נשא נתניהו ג'וניור דברים ואמר "בתור מישהו שבחיים לא ייכנס לפוליטיקה, זה שאתה בעצם מקריב את עצמך למען ארץ ישראל ועם ישראל זה דבר מדהים".

 

יאיר נתניהו פוליטיקה בנימין נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד