ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
המאבק על הבית הלבן

מושל טקסס: מיליון דולר למביאים מידע על הונאות בבחירות

המושל הרפובליקני של טקסס מקצה עד מיליון דולר עבור מי שיביא מידע יעיל על הונאה בבחירות בשבוע שעבר. "המטרה שלי היא להבטיח שבכל תוצאה שלא תהיה ישמר האמון של העם האמריקני בהליך"

מושל טקסס: מיליון דולר למביאים מידע על הונאות בבחירות
מושל טקסס דן פטריק צילום: טוויטר

מושל סגן טקסס, דן פטריק, הודיע ​​כי ישלם עד מיליון דולר לאנשים שידווחו על הונאות שהתרחשו בבחירות בשבוע שעבר.

פטריק אמר כי אנשים צריכים למסור את הראיות שלהם לאכיפת החוק המקומית. מי שיספק מידע שיוביל למעצר והרשעה יקבל מינימום 25,000 דולר.

הנשיא טראמפ ורבים במפלגה הרפובליקנית טוענים להונאת מצביעים בבחירות לנשיאות, אך טרם הציגו כל ראיות שמגבות את הטענות, מה שהביא את המושל לדרבן אנשים באמצעות כסף למסור מידע.

ביום שבת האחרון פורסם בתקשורת האמריקאית כי ג'ו ביידן ניצח בבחירות לאחר שהבטיח ניצחון במדינת פנסילבניה. "אני תומך במאמציו של הנשיא טראמפ לזהות הונאת מצביעים בבחירות לנשיאות ומחויבותו לוודא שכל הצבעה חוקית נספרת וכל הצבעה בלתי חוקית נפסלת", אמר פטריק.

פטריק אמר כי רק ב-60 הימים האחרונים בטקסס, הרשויות ביצעו שלושה מעצרים גדולים על הונאה, כולל עובדת סוציאלית במרכז טקסס שנעצרה בשבוע שעבר בגין רישום לכאורה של כ70 מבוגרים עם מוגבלות התפתחותית להצביע ללא חתימתם או הסכמתם.

הנשיא טראמפ, שהיה מרוצה מתמיכתו של המושל צייץ בתגובה: "תודה דן, זכייה גדולה עבורנו בטקסס".

פטריק כתב בהודעה לתקשורת. "הרצון של הנשיא טראמפ לבדוק הונאת בוחרים אינה רק חיונית לקביעת תוצאת הבחירות הללו, אלא חיונית לשמירה על הדמוקרטיה שלנו ולהשיב את האמון של הציבור בבחירות הבאות".

"הנשיא טראמפ צודק בהחלט בטענותיו בדבר הונאת בוחרים ואי סדרים ובדרישתו לחקור זאת, בדיוק כפי שעשה אל גור בשנת 2000. לכל מועמד לכהונה ציבורית יש זכות זו. המטרה שלי היא להבטיח שבכול תוצאה שלא תהיה ישמר האמון של העם האמריקני בהליך"

טקסס דונלד טראמפ בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד