י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פריצת דרך משמעותית

לשכת ראש הממשלה: חתימה על קניית חיסון בימים הקרובים

רה"מ נתניהו שוחח פעם נוספת עם מנכ"ל חברת 'פייזר' המייצרת את החיסון נגד הקורונה | על פי הודעת משרד רה"מ הושגה התקדמות משמעותית שתאפשר לחתום על הסכם רכישה כבר בקרוב

לשכת ראש הממשלה: חתימה על קניית חיסון בימים הקרובים
חיסונים (אילוסטרציה) צילום: pixabay

הבשורה סביב החיסון נגד הקורונה של חברת פייזר והמאמצים בישראל לקניית החיסון נמשכים כל העת, הבוקר (חמישי) מעדכנים בלשכת ראש הממשלה כי במהלך הלילה קיים נתניהו שיחה שנייה עם מנכ״ל החברה, בסיומה נרשמה פריצת דרך משמעותית.

על פי לשכת ראה״מ: בלילה חלה פריצת דרך נוספת בדרך להשגת חיסונים לישראל כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה (02:00 שעון ישראל) פעם נוספת עם מנכ"ל ״פייזר״ אלברט בורלה והוא העלה על הקו את המשנה ליועמ"ש רועי שיינדורף וכן את היועץ המשפטי של חברת פייזר כדי להסיר את כל החסמים והקשיים הבירוקרטיים ולחתום על הסכם.

״בשיחה נרשמה התקדמות משמעותית אשר תאפשר חתימה על הסכם בין מדינת ישראל לחברת פייזר כבר בימים הקרובים״, כמו כן נמסר, שאמש שוחח ראש הממשלה בפעם הראשונה עם מנכ״ל החברה כשהוא פותח במו״מ לקניית החיסון.

״אחר השיחה הזאת, שהייתה מאוד עניינית ומאוד מעשית״, עדכן נתניהו אמש, ״אני משוכנע שאנחנו נשלים את החוזה עם חברת פייזר. זאת בשורה מאוד חשובה להבאת חיסונים רבים לכם אזרחי ישראל. שיהיה בהצלחה״.

ביבי נתניהו חברת פייזר קורונה חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד