י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אל תירא ואל תיחת"

האדמו"ר מברוקלין שלח מכתב לנשיא טראמפ

האדמו"ר מרימינוב המתגורר בשכונת בורו פארק בברוקלין שלח מכתב חיזוק לנשיא טראמפ, הרבי אף חיזק את החסידים בבית המדרש "הכול עוד יכול להתהפך לטובה בדרך שאנו אפילו לא חולמים עליו ואם בשמים החליטו אחרת עבורנו גם יהיה טוב"

האדמו"ר מברוקלין שלח מכתב לנשיא טראמפ
הרבי מרימינוב והנשיא טראמפ צילום: שלום קורן והבית הלבן

האדמו"ר מרימנוב מארה"ב שלח מכתב עידוד וחיזוק לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ וכתב לו "לך עם האמת שלך עד הסוף אל תירא ואל תיחת". ל'בחדרי חרדים' הגיע המכתב שכתב הרבי שהועבר לבית הלבן על ידי הקונסול של פלטבוש חיים דייטש. 

בליל שבת האחרון הפתיע האדמו"ר אחרי קבלת שבת ולפני ערבית שלא כמנהגו כלל למסור דרשה לציבור בבית מדרשו ונשא דברים לאור תוצאות הבחירות. 

בתחילת דבריו אמר "כתוב במשנה אלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו, אנחנו עדים לתסיסה בקרב ציבור יראי השם בעולם ובפרט בארה"ב על ההשלכות של הבחירות שהתקיימו, לכאורה לנו כעם התורה לא משנה מי הנשיא הבא של ארה"ב כי אנו נאמנים על "לב מלכים ושרים ביד השם", אבל יש מהציבור שחשים שיתערער בארה"ב המוראה של מלכות".

"הדמוקרטיה של ארה"ב מוטלת בספק במוראה של מלכות שהתגלתה בזיופי הבחירות, עלינו לחזק את האמונה בקב"ה שהכל לטובה, וכמובא בגמרא שכל מה שעשיתי עשיתי עבור ישראל. אנחנו נמשיך לקבל את השבת בזמנו בבואו ובצאתו, נעשה קידוש והבדלה ובימי השבוע נמשיך להניח תפילין ולקיים כל המצוות המוטל עלינו בלי שום שינוי כלל".

האדמו"ר המשיך "עברנו במשך הגלות כמה סוגי שלטונות, נשיאים, מלכים, ורודנים ובכל זאת שמך לא שכחנו, מהשמים שלחו לנו מסר "אל תבטחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה".

את דבריו סיים הרבי "בעניין הכרת הטוב לנשיא עשינו כל הציבור מה שמוטל עלינו הצבענו עבורו והתפללנו להצלחתו, בשמים יושב המסבב כל הסיבות ומחליט מה שטוב לנשיא ולכל עם ישראל ואם רצון המקום שטראמפ ימשיך בתפקידו הכול עוד יכול להתהפך לטובה בדרך שאנו אפילו לא חולמים עליו ואם בשמים החליטו אחרת עבורנו גם יהיה טוב". סיים הרבי.

המכתב של האדמו"ר לנשיא ארה"ב

 

דונלד טראמפ רימינוב בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד