י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הם אשמים בהפסד

נמאס לו מ'פוקס ניוז': טראמפ שוקל להקים ערוץ טלוויזיה חדש

נשיא ארה"ב זעם על רשת פוקס השמרנית שמיהרה להכריז על הפסדו באריזונה ולפי מקורבים הוא מאיים בהקמת ערוץ שמרני מתחרה לרשת פוקס הפופולרית | טראמפ מאשים את רשת פוקס שבניגוד לקמפיין 2016, הפעם היא לא תמכה בו

נמאס לו מ'פוקס ניוז': טראמפ שוקל להקים ערוץ טלוויזיה חדש
טראמפ צילום: רויטרס

דיווחים בארה"ב על כך שהנשיא טראמפ אמר למקורביו כי הוא שוקל את הקמתו של ערוץ טלוויזיה שמרני שיתחרה ראש בראש ברשת פוקס הפופולרית. כך, גורמים לאתר 'אקסיוס'.

כמה מיועציו של טראמפ סבורים כי פוקס ניוז טעתה בדיווח המוקדם על זכייתו של ביידן באריזונה, פוקס הייתה בכך השנייה אחרי סוכנות הידיעות AP להודיע על כך, טראמפ זעם, וזה נתן לו בידו חומר נוסף לשימוש בהתקפותיו על הרשת.

"הוא מתכנן להרוס את פוקס, אין ספק בכך", אמר גורם מקורב לממשל על כוונותיו של טראמפ.

מנכ"ל פוקס, לכלן מרדוק, בנו של המייסד אמר בשבוע שעבר: "אנחנו אוהבים תחרות. תמיד שגשגנו עם תחרות, פוקס ניוז הייתה הרשת מספר אחת, ונותרה כך".

המקור מספר כי היו הרבה ספקולציות לגבי טראמפ שיקים ערוץ בכבלים, אך זה נדחה בגלל הקושי הבירוקרטי, ובמקום זאת טראמפ שוקל להקים ערוץ מדיה דיגיטלי שיזרום ברשת, שיהיה זול יותר ומהיר יותר.

המיזם הדיגיטלי של טראמפ יגבה ככל הנראה תשלום חודשי מאוהדיו, רבים מהם צופים בפוקס ניוז, והוא ישאף להחליף אותה בבכורה על הקהל השמרני. 

מאגרי המידע של אנשי קשר בדואר אלקטרוני ובטלפון הסלולרי של קמפיין טראמפ יהיו נקודת התחלה ענקית לרשת החדשה.

הרשימות של מטה טראמפ הן מהיקרות בפוליטיקה - במיוחד מאגר המידע הנרחב שלו של מספרי טלפון נייד לשליחת הודעות טקסט.

עוד דווח ב'אקסיוס' כי טראמפ עשוי להשתמש בעצרות שהוא יערוך לספירת קולות מחדש כדי לערער את הלגיטימיות של רשת פוקס. "הוא הולך להשקיע זמן רב בריסוק פוקס," אמר המקור.

טראמפ התלונן יותר ויותר כי 'פוקס ניוז' מראיינים יותר דמוקרטים מבעבר, והוא אף המליץ על ערוצים שמרניים אחרים, כולל One America News ו- Newsmax.

"פוקס השתנתה מאוד", אמר טראמפ לאחרונה. "שאלו אותי מה ההבדל הגדול ביותר בין היום ללפני ארבע שנים? ואני אומר פוקס, אני לא מתלונן - אני רק אומר לאנשים", הוסיף טראמפ. "זה אחד ההבדלים הגדולים בין שתי מערכות הבחירות".

פוקס ניוז דונלד טראמפ בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד