י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פעולות ההחייאה צלחו

במהלך נסיעה: לקה בליבו והתנגש בגדר ההפרדה

לבית החולים איכילוב בתל אביב פונה גבר כבן 50, לאחר שלקה בליבו והתנגש בגדר ההפרדה במהלך נסיעה בנתיבי איילון | כוחות ההצלה הצליחו להשיב את הדופק בתום פעולות החייאה ממושכות, מצבו אנוש

במהלך נסיעה: לקה בליבו והתנגש בגדר ההפרדה
זירת האירוע בכביש 20 צילום: זירת האירוע בכביש 20

כוחות ההצלה הוזעקו היום (שישי) למחלף גלילות בכביש 20, בעקבות אדם שאיבד את הכרתו במהלך נסיעה לאחר שלקה בליבו. מתנדבי מד"א ואיחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל פעולות החייאה.

בתום ניסיונות ארוכים הצליחו כוחות ההצלה להשיב את הדופק, וניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב במצב אנוש. לא היו נפגעים נוספים באירוע.

"במהלך נסיעה ראיתי את הרכב מתנגש במעקה הבטיחות, עצרתי בסמוך וזיהיתי כי נהג הרכב ללא דופק ונשימה", סיפר יוסי רוטנברג חובש באיחוד הצלה, "בסיוע עוברי אורח הוצאתי אותו מהרכב וביצעתי פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן שוק חשמלי ממכשיר הדפברילטור".

"לאחר מכן כאשר הגיעה ניידת טיפול נמרץ הוא פונה כאשר הוא בהכרה מלאה ובמצב יציב", הוסיף רוטנברג.

ממד"א נמסר כי בשעה 11:25 התקבל דיווח על גבר שאיבד את הכרתו בזמן נהיגה וכתוצאה מכך התנגש באופן קל בגדר ההפרדה, בכביש 20 סמוך למחלף גלילות לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר ללא דופק וללא נשימה, ולאחר שהעניקו טיפול רפואי מציל מחיים ובמהלך שביצעו פעולות החייאה חזר דופק, מפנים לבי"ח איכילוב גבר כבן 50 מחוסר הכרה ומונשם.

דום לב אירוע לבבי החייאה מוצלחת נתיבי איילון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד