י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נקנס בסכום עצום

האכיפה בלונדון: חדר הכושר נשאר פתוח; המשטרה פשטה על המקום

בעל מכון כושר בלונדון נקנס בסכום של 67,000 ליש"ט כ-250,000 שקל ועלול להיכלא בגין סירובו לסגור את העסק במהלך הסגר | הרשויות פנו לבית המשפט בבקשה להוציא צו אזרחי ולסגור את הבניין כולו

האכיפה בלונדון: חדר הכושר נשאר פתוח; המשטרה פשטה על המקום
שוטרים בריטיים בעידן הקורונה צילום: unsplash

בעל מכון כושר בלונדון נקנס בסכום של 67,000 לירות שטרלינג בגין פתיחת העסק, ויכול להיות מואשם בעבירה פלילית ואף יכלא אם ימשיך לפתוח את עסקיו במהלך הסגר.

אנדראס מישלי סירב לסגור את חדר הכושר שלו בווד גרין, צפון לונדון, והמקום נסגר על ידי יותר מ-30 שוטרים.

האיש בן ה-34 נשבע ברשתות החברתיות להתעלם מכללי התרחקות חברתית עליהם הכריז ראש הממשלה לפני שבועיים ונותר פתוח למרות הסיכון למעצר וקנס מסיבי. כתוצאה מכך קבוצת השוטרים הענקית נפרסה כדי לסגור את מתקני האימון בחדר הכושר ולמנוע מהלקוחות להתאמן במהלך שתי פשיטות - אחת ביום שלישי בערב ואחרת בחמישי.

כעת הוטל עליו קנס בסך 67,000 לירות שטרלינג, כ-250,000 שקלים על ידי המועצה המקומית, והוא קיבל הוראה על ידי השופטים להשאיר את מכון הכושר סגור עד ליום שלישי הבא, אז יתקיים דיון על סגירתו הסופית של המקום בזמן הקורונה.

הרשויות פנו לבית המשפט בבקשה להוציא צו אזרחי לא רק לסגור את העסק, אלא גם לסגור את הבניין כך שאפילו מר מישלי לא יוכל להיכנס פנימה.

אולם בית משפט השלום בהייבורי הורה ביום שישי אחר הצהריים לחברה להפסיק את העבודה לחמישה ימים עד שדיון שני יכריע את גורלו של חדר הכושר בשבוע הבא.

אם מישלי מפר הוראה זמנית זו הוא עלול להיות מואשם בעבירה פלילית עם עונש מרבי של שלושה חודשי מאסר וקנס נוסף.

לונדון חדר כושר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד