כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תירוץ ידוע מראש?

רה"מ מסביר מדוע הוא לא מתכנן ליישם את הרוטציה

בעוד שנה ויומיים אמור רה"מ נתניהו להעביר את כס ראשות הממשלה ליו"ר כחול-לבן בני גנץ, אלא שכעת נתניהו מסביר מדוע לא יישם את הרוטציה "גנץ סכנה, לא בשל לתפקיד"

רה"מ מסביר מדוע הוא לא מתכנן ליישם את הרוטציה
נתניהו וגנץ בשלטי חוצות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שנה ויומיים קודם שנתניהו צריך להעביר את כס ראשות הממשלה לבני גנץ, בזמן שבטוח כי עד אז ישראל תצעד לבחירות, נתניהו מסביר השבוע מדוע הוא חושש מאפשרות שבני גנץ יכהן כראש הממשלה.

על פי הדיווחים, בשיחות סגורות הסביר השבוע ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי "מינוי גנץ לראש הממשלה יהיה סכנה ביטחונית", תוך שהוא התבטא על גנץ, "הוא אינו בשל לתפקיד", טענה שנשמעה עוד בטרם נחתם הסכם הרוטציה.

כאמור, הסכם הרוטציה היה הבסיס להסכם שנחתם והביא להקמת הממשלה, שדיווחים ראשונים על כך שנתניהו מחפש דרך להימנע מההסכם הובילו לתחילת המשבר שמאיים כעת לפזר את הכנסת ולהוביל לבחירות מוקדמות.

בכחול לבן שמרו על שתיקה רשמית, השר אלון שוסטר תקף את נתניהו: "ראש הממשלה גורר את העם המיוסר לבחירות, דווקא במועד בלתי נסבל בעליל", תקף הוסיף, "במקום לייצב את ממשלתו על ידי העברת תקציב לשנה הבאה, הוא מתבטא בגסות כלפי ממלא מקומו, המנהיג הנבון, האחראי והמנוסה".

כזכור, לפני כשלושה שבועות דווח ב׳החדשות׳ כי בישיבת סיעה סגורה הוא הודה כי לא יקבל את הרוטציה, "אני מבין שלא אקבל את הרוטציה. לא אאמין לנתניהו גם יום לפני שזה יקרה", צוטט.

ביבי נתניהו בני גנץ רוטציה בראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד