י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היערכות להפגנה בבלפור

עימותים בהפגנות נגד נתניהו: יותר מ-20 נעצרו

מאות מפגינים צועדים בשעה לכיוון מעון ראש הממשלה בירושלים לקראת ההפגנה שתתקיים גם הערב בכיכר פריז בבירה, זה השבוע ה-21 ברציפות | מוקדם יותר היום נעצרו למעלה מ-20 מפגינים שניסו לחסום את כביש 1

עימותים בהפגנות נגד נתניהו: יותר מ-20 נעצרו
הפגנה נגד נתניהו הערב בירושלים צילום: קריים מיניסטר

למעלה מ-20 מפגינים שמחו נגד ראש ההמשלה נתניהו נעצרו מוקדם יותר היום (שבת) בעת שניסו לחסום כביש 1 בדרך לירושלים. המפגינים צעדו במשך זמן רב על הכביש כשהם מצוידים במיצגי הצוללות. כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לנקודת המחאה בניסיון לפנות את הציר. במקום התפתחו עימותים בין השוטרים למפגינים שסירבו לפנות את הכביש.

בתנועת קריים מיניסטר, ממארגנות המחאה נגד נתניהו הגיבו למעצר המפגינים בכביש 1 ובחרו לתקוף את מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד.  "ידיד הפך את משטרת ירושלים לקו ההגנה האחרון של נתניהו. משטרה פוליטית אלימה בשירות נאשם בפלילים שעושה הכל לחבל במחאה", נמסר מהתנועה,  "הגיע הזמן לשים סוף לפרקטיקה הפסולה של מעצרי שווא פוליטיים מבלי שהעצורים מובאים בפני שופט.

"דורון ידיד יודע שבתי המשפט יזרקו אותו מהמדרגות והופך במכוון את שוטריו לעבריינים במדים. אנו מחזקים את המפגינים שומרי החוק שדורשים את המובן מאליו- חקירת נתניהו בפרשת הצוללות החמורה", הוסיפו בתנועת קריים מיניסטר.

בתוך כך, במשטרה נערכים למחאה שתתקיים גם הערב סמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בבירה. מאות מפגינים צועדים בשעה זו לכיוון בית ראש הממשלה. במשטרה הודיעו כי כוחותיה פרוסים באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה, לשמור על בטחון הציבור, הסדר הציבורי ובריאות הציבור.

במפלגת הליכוד, באופן חריג, הגיבו להפגנות שמתקיימות גם הערב נגד נתניהו. בהודעת המפלגה נאמר כי "אחרי שבגיבוי רוב אזרחי מדינת ישראל ראש הממשלה נתניהו הביא שלושה הסכמי שלום, מביא מיליוני חיסונים ושומר על דירוג האשראי הגבוה של ישראל, מצער שבאופוזיציה בראשות יאיר לפיד ממשיכים בפילוג ובשיסוי ללא הפסקה. כנראה שלווירוס הקורונה יימצא חיסון, השאלה מתי ימצא חיסון לווירוס ה"רק לא ביבי".

הפגנות ראש הממשלה עצורים חסימת כבישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד