ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
השלכותיו קשות מנשוא

התמונות חושפות: וירוס גרוע בהרבה ממחלת הקורונה // דעה

בתקופה זו של מגיפת הקורונה, כאשר אנו חשים כבתוך חלום, ונפגשים לא פעם בהתנהגויות אלימות, עד שלעיתים לא ניתן לתאר כיצד אנו מגיעים בכלל למצב כזה | מי הוא אותו אחד שהעלה את התמונה האפילה שחושפת וירוס גרוע בהרבה ממחלת הקורונה? | טור דעה אישי

התמונות חושפות: וירוס גרוע בהרבה ממחלת הקורונה // דעה
חרדי מובל למעצר צילום: דוברות המשטרה

המציאות שאנו חיים בה כיום מעלה שאלות רבות סביב וירוס הקורונה, וקונספירציות שרבים מתחילים לטעון עליה מתחת לפני השטח.

המציאות שמתחילה לצוף אט אט עולה על כל דמיון. יש המתעלמים ויש המבינים שזו אינה השאלה אם יש או לא אמונה בדברים, אלא האם יש אמת בדברים?

איש כמובן לא מתעלם מהווירוס אבל נראה שהחמירו איתו מעבר למה שהוא. רק לאחרונה הדס שטייף חשפה אישה שבעלה נפטר, ונמסר לה מבית החולים שאם היא תאשר שיכתבו כי הוא מת ממגפת הקורונה היא תקבל 70 אלף ש"ח, מאחר וכל מי שנפטר בבית החולים מקבל 220 אלף ש"ח.

במקביל שומעים על אנשים שעברו תת טיפול. מאושפזים שנצרכו לדברים בסיסיים ולא קיבלו מענה במשך שעות, מה שגרם להידרדרות במצבם. מה גם שמשרד הבריאות העולמי! הוציא חוק שכל מי שנפטר בבית החולים מסיבה של קוצר נשימה או משהו בדומה, ירשמו עליו כי הוא מת מנגיף הקורונה גם אם הוא מת מסרטן.

והדבר העצוב ביותר בכל הסיפור הוא - אם באמת המטרה של הממשל והמשטר היא להגן עלינו, אז מדוע מתנהגים כך?!.

כאשר רואים אזרח שנפלה לו לרגע המסיכה, לא פעם קיבלו מכות! או כאשר אנשים חוטפים מכות רצח בחתונה. מן הסתם מזהירים.

אני גרה בתל אביב. יש אזורים בהם ובפרט ליד הים שאנשים הולכים בראש חוצות ללא מסיכה, המשטרה חולפת על פניהם ולא מבצעת שום אכיפה ושום קנס. ככה שעל הדרך גם משסים בנו ומעל הכל ההשלכות החמורות של הסגרים שהם עצמם מביאים לנזקים ולתמותה בפרט לאוכלוסייה המבוגרת הבודדה, לא פחות מהווירוס עצמו!!!

יש שפעת ויש כאן אמת אבל לגמרי הוציאו את זה מפרופורציה. ויש כאן משהו מאוד לא כשר שנעשה מאחורי הקלעים שמעלה יותר מדי סימני שאלה וככל שיותר ויותר נכנסים לעובי הקורה, המציאות עולה על כל דמיון או יותר נכון הדמיון עולה על המציאות.

לפניכם אנשים רבים ממקומות שונים בעולם מאירים תמונה אפילה במיוחד שחושפת וירוס גרוע בהרבה ממחלה פיזית אלא וירוס חברתי שהשלכותיו קשות מנשוא ואם לא נתעורר מהחלום הוא יהפוך להיות המציאות הלא מתבקשת!

אחד מהאנשים שהעלה את אותה אמת המסתובבת כבר שנים מתחת לפני השטח. יש רבים אך מעטים שהעזו לומר אותה בקול. אחד מהם הוא לא פחות מטד גונדרסון סוכן בכיר בסוכנות FBI מציג ראיות שחושפות את השחיתות מיסודה.

רבים רוצים להתייחס לעניין כאמונות מופרכות אך השאלה המתבקשת היא, לא אם מדובר אמונה, אלא עובדות, לפעמים המציאות עולה על כל דמיון, עד שאנחנו פשוט לא נותנים דעתנו עליה.

אבל כך בדיוק שלטונות של רוע מנצלים את הדמוקרטיה ומתהפכות עלינו בדיוק כמו שקרה בשואה. המפלגה הדיקטטורית הנאצית ניצלה את הדמוקרטיה בכדי לעלות ואז השליטה את עצמה על כלל החברה!

טורה של נילי גינגולד

טור אישי קורונה וירוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד