כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

השכרת לימוזינה עם חברת סהר לימוזין

לימוזינה נחשבת ככלי רכב מאוד יוקרתי, רשמי, וחגיגי לכל מיני מטרות. את הלימוזינה תוכלו לראות בעיקר בחתונות, בימי הולדת, במסיבות פרטיות, ואפילו ביום הנשף. המחיר לשכירות שלה משתנה בהתאם, ומאוד דומה לשכירות של דירה. המחיר ההתחלתי הוא החל מ- 2,500 ₪ ויכול להגיע גם ל- 4,000 ₪ עבור יום שלם, או כמה שעות נסיעה בודדות

השכרת לימוזינה עם חברת סהר לימוזין
לימוזינה צילום: סהר לימוזין

למה כדאי להשכיר לימוזינה

ישנם שלושה סוגים של לימוזינות נפוצות בישראל: לימוזינה ארוכה, לימוזינה קצרה, ולימוזינה ג'יפ. שלושת הלימוזינות האלה נחשבות כנפוצות והמוכרות ביותר באירועי ישראל השונים. אז למה כדאי להשכיר לימוזינה? לימוזינה מעניקה חוויה ברמה אחרת, נוחות מקסימלית, והרבה מאוד כיף. לימוזינה היא חלק בלתי נפרד בחגיגת האירוע או החתונה. חלקם מעוניינים להשכיר מסיבות של "כולם עושים את זה", וחלקם מעוניינים להגיע לאירוע שלהם בצורה קצת שונה מהרגיל, לעורר רגשות קנאה אצל אחרים, ולשחק אותה ובגדול. הלימוזינה מעניקה לצרכנים להנות מהנסיעה בכיף, להרגיש כמו מלכים, לשתות ללא דאגות, ולהיעזר בנהג צמוד לכל אורך הדרך. ובמחירים מעולים ונוחים כאלה? מי לא יקפוץ על ההזדמנות הזאת?

לעוד פרטים והזמנת לימוזינה היכנסו לאתר סהר לימוזין

ממה מורכב המחיר

המחיר הממוצע והזול ביותר לשכירת לימוזינה עבור כמה שעות בודדות הוא 1,500 ₪ באופן ממוצע. האם חשבתם על זה, ממה מורכב המחיר? איך נהגי הלימוזינות מחשבים את המחיר? בפסקה זו, נדבר על הדברים החשובים שמרכיבים את המחיר הסופי.

הנה כמה פרמטרים שמרכיבים את המחיר הסופי:

  1. נהג צמוד – אחד הפרמטרים המשפיעים הוא הנהג הפרטי והמלווה. ניתן להשכיר לימוזינה ללא נהג פרטי, והמחיר עשוי להשתנות בהתאם. נהג צמוד הוא חלק בלתי נפרד וחשוב מהעסקה. כאשר זה לא קורה, מישהו מהחברים יצטרך לסבול – מי שינהג לא יוכל לשתות.

  2. נסיעה חופשית – בהשכרת לימוזינה יש לנו שני אופציות: נסיעה מוגבלת בקילומטרים, ונסיעה חופשית. אם מדובר בעסקת חבילה שכוללת נסיעה חופשית, המחיר יהיה הרבה יותר גבוהה. לעומת זאת, נסיעה מוגבלת תהיה עדיפות שנייה לאנשים שרוצים לחסוך ולא מעוניינים בנסיעות ארוכות.

  3. סוג הרכב המועדף – הפרמטר שהכי משפיע ומייקר את כיסו של הצרכן הוא סוג הרכב המועדף. רכבים בינוניים ועדיין יוקרתיים יעלו פחות. לעומת זאת, השכרת רכבי יוקרה כמו מרצדס ו- BMW יעלו הרבה יותר. אנחנו בוודאי מדברים על הבדל של 500-700 שקלים מרכב יוקרתי מאוד, לרכב אחר. בנוסף, רכבים חדשים ויקרים יותר יכבידו על הצעת המחיר הסופית, וכדאי לקחת זאת בחשבון.

  4. זמן ההשכרה – זמן ההשכרה הוא החלק החשוב ביותר בהצעת המחיר. זמן ההשכרה שמציין שהרכב שלכם ל- x זמן יגבול במחיר גבוהה יותר. ככל שדרישתכם תהיה גבוהה יותר, כך המחיר ישתנה. לדוגמא: לימוזינה עבור 6 שעות תעלה לכם כ- 2000-2500 ₪, לעומת זאת לימוזינה עבור 8-10 שעות תעלה לכם כ- 3500-4200 ₪ וזה באופן ממוצע – המחיר מתייקר פי 2.

  5. סוג האירוע המתבקש – המחיר עבור השכרת לימוזינה משתנה גם בהתאם לסוג האירוע המועדף. אם האירוע המבוקש הוא חתונה, החברה צריכה להביא רכב לימוזינה שמתאים לחתונה, ושכולל קישוטים בהתאם. במקרה אחרים ודומים, רכב הלימוזינה צריך להכין את עצמו ולהתאים את עצמו לאירועים הנדרשים – החל מבחירת השירים של הקריוקי, צבעי הלד, ועד לתפאורה החיצונית.

אלה הם חמשת הפרמטרים שמספקים את הצעת המחיר הסופית. כל נהג לימוזינה לוקח את הפרמטרים האלה בחשבון, ושואל את השאלות הנכונות בעת ההשכרה. מעוניינים במחירים יותר נוחים? תצטרכו להיות גמישים ולהגיע להסדר עם בעל הלימוזינה.

סהר לימוזין – הפרטנר שלכם לאירוע

האיכות והיוקרה של הלימוזינה איננה מוטלת בספק, הנוחות, השירות – פשוט מיליון דולר. סהר לימוזין הופכים את כל ההשכרה הזאת למיוחדת במינה, אחרי הכל זה היום שלכם. ביום זה, המילה היחידה שתשמעו היא: "כן" הכל אפשרי. שתייה חריפה חופשית, נסיעות חופשיות לאיפה שתחפצו, מערכת קריוקי מושקעת ומטורפת, מערכת ישיבה משובחת, ועוד המון.

לימוזינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד