י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בסיוע הכלב המשטרתי

אמצעי לחימה רבים נתפסו בחברון: "משמשים לא אחת לביצוע פיגועים"

כמות גדולה של אמצעי לחימה נתפסו הלילה בפשיטה משותפת של צה"ל, בלשי המשטרה ויחידת הכלבנים על בית פלסטיני בחברון | במהלך החיפוש, איתרה הכלבה המשטרתית ארון שהוסלק בדירה ובתוכו אמצעי לחימה רבים 

אמצעי לחימה רבים נתפסו בחברון: "משמשים לא אחת לביצוע פיגועים"
אמצעי הנשק שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

בפשיטה יזומה של בלשי המשטרה, לוחמי יס"מ, כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית יהודה וכלבן משטרתי על בית פלסטיני בחברון, נתפסו כלי נשק רבים, שעלולים היו לשמש לביצוע פיגועים נגד ישראלים. בעל הבית נעצר והועבר לחקירת כוחות הביטחון.

במשטרה ציינו כי מדובר ב"פעילות מתוכננת וממוקדת ובמסגרת המאבק בעבירות רכוש, החזקה ושימוש באמצעי לחימה".

בפעילות השתתפה הכלבה 'צ'לי' מיחידת הכלבנים של מחוז דרום. במהלך החיפוש איתרה הכלבה המשטרתית ארון ברזל שהוסלק בבית. לאחר שהכוחות פתחו את מנעול הארון, הם איתרו בתוכו אמל"ח רב שכלל נשק מסוג m 16, אקדח, 20 מחסניות של m 16 ו-8 מחסניות של אקדח, עשרות חלקי נשק להרכבת נשקים, תחמושת רבה וכסף מזומן. חשוד תושב המקום נעצר כאמור לחקירה.

"אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק, משמשים לא אחת לביצוע פיגועים, לביצוע פשעים ולאירועי אלימות קשים", אומרים הבוקר במשטרה. "על כן, משטרת ישראל וכוחות הביטחון ימשיכו במאבקם הנחוש והבלתי מתפשר ויפעלו ללא לאות בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים הרלוונטיים לצמצום היקף אמצעי לחימה המוחזקים שלא כדין".

כל זאת", הוסיפו במשטרה, "במטרה להגן על האזרח הנורמטיבי ולאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחי ישראל כולם".

כלי נשק תחמושת חברון יחידת הכלבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד