י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במצב ריקבון

תוך חצי יממה: שתי גופות עריריים נמצאו בי-ם

על פי נתוני ארגון זק"א, מאז תחילת השנה נמצאו 18 גופות של אנשים עריריים, ימים לאחר שנפטרו | בשני מקרים שונים ב-12 שעות האחרונות, נמצאו בבירה גופותיהם של אנשים בודדים שהלכו לעולמם לפני מספר ימים  

תוך חצי יממה: שתי גופות עריריים נמצאו בי-ם
המתנדבים בזירה בירושלים צילום: דוברות זק"א

בתוך פחות מ-12 שעות, נמצאו בירושלים גופותיהם של שני אנשים בודדים, זמן רב לאחר מותם, כשהם במצב ריקבון קשה. האירוע הראשון התרחש הלילה סמוך לחצות, נמצא צעיר כבן 35 מוטל בביתו שבשכונת ארמון הנציב בירושלים בירושלים במצב ריקבון, כשבוע לאחר מותו.

הבוקר בסמוך לשעה 10:30 התקבל דיווח נוסף במוקד זק״א על גופת גבר כבן 75 שנמצאה במצב ריקבון בדירה במרכז העיר בירושלים. "מדובר בגבר צעיר כבן 35 שגר וחי לבדו, מצאנו את גופתו מוטלת בבית כשבוע לאחר מותו במצב ריקבון", סיפר ישראל אברמובסקי מתנדב זק״א שטיפל הלילה בזירה בארמון הנציב.

לדבריו: "קרוב משפחה סיפר לנו שהגיע לבדוק בשלומו ולאחר שלא ענה לטלפון ולא הגיב לנקישותיו בדלת, חשש לחייו והזעיק את המשטרה וכוחות הכיבוי. כשפתחו את הדירה הם מצאו את המנוח ללא רוח חיים, פראמדיק מד״א אישר את מותו".

שימי גרוסמן מתנדב זק״א שטיפל הבוקר בזירה במרכז העיר תיאר: "מדובר בגבר כבן 75 שגר וחי לבדו במלון דירות במרכז העיר, מצאנו את גופתו מוטלת בדירה זמן רב לאחר מותו במצב ריקבון, עובד ניקיון סיפר לנו שחשש לשלומו לאחר שהאדון לא ביקש מזה זמן רב שיבואו לנקות את חדרו, לאחר שפתח את הדלת מצא את המנוח ללא רוח חיים. פראמדיק מד״א אישר את מותו.״

צוות מורחב של מתנדבי זק״א טיפלו בשני האירועים הקשים במסירות רבה בטיפול בכבוד המת ובאיסוף הממצאים. נסיבות שני האירועים נחקרות ע״י המשטרה. מתחילת השנה טיפלו מתנדבי זק״א בירושלים ב-18 אירועים קשים של אנשים עריריים ובודדים שנמצאו מוטלים בביתם זמן רב לאחר מותם.

 

גופה במצב ריקבון נפטר כבוד המת זק"א ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד