כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
זה לא קבינט - זה קיבינט

ליברמן: החרדים קבעו עובדה מוגמרת והממשלה השלימה עם זה

כמידי שבוע בפתח ישיבת סיעתו בכנסת, תקף ח"כ ליברמן את הממשלה וכמובן את החרדים שנואי נפשו. "כל הדיונים שהתקיימו בשבוע האחרון, ביניהם גם דיוני הקבינט שאתמול התקיים במשך שבע שעות של דיבורים ללא שום החלטה. זה לא קבינט - זה קיבינט של אימפוטנטים שלא מסוגלים לקבל שום החלטה באופן ענייני מקצועי, הכל אישי ופוליטי"

ליברמן: החרדים קבעו עובדה מוגמרת והממשלה השלימה עם זה
אביגדור ליברמן בפתח ישיבת סיעתו צילום: באדיבות המצלם

יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן תקף היום (שני) בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' ואמר: "מחר אנחנו נסיים חצי שנה מאז השבעת הממשלה, ממשלת נתניהו גנץ" אמר בטרם החל לתקוף את התנהלותם של השניים מול משבר הקורונה.

עוד הוסיף ליברמן ואמר, "הייתי רוצה להתייחס לכל נושא פתיחת מערכת החינוך וכל הדיונים שהתקיימו בשבוע האחרון, ביניהם גם דיוני הקבינט שאתמול התקיים במשך שבע שעות של דיבורים ללא שום החלטה. זה לא קבינט- זה קיבינט, קיבינט של אימפוטנטים שלא מסוגלים לקבל שום החלטה באופן ענייני מקצועי, הכל אישי ופוליטי".

"התייעצתי עם מיטב המומחים של ישראל ביתנו כולל מומחים ברמה הכי גבוהה גם מתחום החינוך וגם מתחום הבריאות. המסקנה היא חד משמעית חייבים לפתוח את כל כיתות בתי הספר, מכיתה א' עד כיתה י"ב. כשעושים מאזן כולל, מצד אחד כל סיכוני הקורונה ומצד שני תופעה של דור אבוד, דיכאון נפשי, חרדות, הידרדרות לסמים , אין בכלל שאלה. עם כל הסיכונים חייבים לפתוח את כל בתי הספר, את כל הכיתות". אמר ליברמן, והוסיף "מה שנצטרך לעשות, זה בדיקה שעועית לכל סגל המורים, לכל הסגל הפדגוגי, יצטרכו לעשות בדיקות מדגמיות לתלמידי תיכונים, אבל בין כשעושים מאזן כולל בין המשך סגירת מערכת החינוך לבין חזרה ללימודים סדירים, בכלל באותו צוות מקצועי אותו פורום מומחים שאני מדבר אתו אין בכלל שאלה".

"אני מסתכל על ארבע מדינות אירופה הגדולות גרמניה, צרפת, אנגליה ואיטליה. גם שם עם כל המחירים ועם כל הסיכונים, קיבלו החלטה מושכלת ובחרו להשאיר את בתי הספר פתוחים. אבל גם לא צריך ללכת לאירופה. תראו מה קורה אצלנו במגזר החרדי, הם פשוט החליטו שהם פותחים את כל מערכת מערכת החינוך, כל תלמודי התורה, כל הישיבות. פשוט קבעו עובדה מוגמרת והכל עובר, הממשלה השלימה עם זה" הוסיף ליברמן.

לסיכום אמר יושב ראש ישראל ביתנו: "אני קורא לשלטון המקומי לשבת יחד עם ארגוני המורים. לא לחכות לממשלה ולקבל החלטה מושכלת על פתיחת מערכת החינוך. פשוט להתעלם מממשלה ומקבינט ומכל הסחבת הבלתי פוסקת הזו שכל מה שאנחנו רואים שם זה חשבונות קטנים, חשבונות אישיים ולא רואים דבר לטובת מדינת ישראל, לטובת האזרחים ובטח לא לטובת תלמידי בתי ספר".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד