י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקרב על התודעה

ביידן מזהיר: אם נחכה לטראמפ אנשים פה ימותו

נשיא ארה"ב המסתמן ג'ו ביידן בירך על תוצאות ניסויי היעילות של החברות פייזר ומודרנה המפתחות את החיסונים והדגיש כי אם יחכו עד לזמן השבעתו בעוד כחודשיים, ב-20 לינואר, הם יאבדו זמן נחוץ ואנשים עלולים למות, כשהוא מכוון לסאגה המשפטית אליה גורר טראמפ שמסרב להעביר את המושכות

ביידן מזהיר: אם נחכה לטראמפ אנשים פה ימותו
הבית הלבן/ג'ו ביידן/דונלד טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המנצח הגדול בבחירות לנשיאות ארה"ב טרם הוכרז באופן רשמי על ידי הממשל, אך ג'ו ביידן כבר הוכתר על ידי כלי התקשורת לנשיא הנבחר כשהוא מחזיק בידו עד כה 306 אלקטורים לעומת יריבו דונלד טראמפ שמחזיק רק ב-234.

בדברים שנשא אמש (שני) אמר ביידן כי הוא וצוותו זקוקים לתוכנית הפצת החיסונים של ממשל טראמפ כדי להקל על העברת השלטון ועל המאבק הנחוץ בקורונה.

ביידן בירך על תוצאות ניסויי היעילות של החברות פייזר ומודרנה המפתחות את החיסונים, והדגיש כי אם יחכו עד לזמן השבעתו בעוד כחודשיים, ב-20 לינואר, הם יאבדו זמן נחוץ ואנשים עלולים למות.

נציין, כי מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בארצות הברית חצה הלילה את רף 11 מיליון המקרים. קצב התפשטות הנגיף בארה"ב הוא המהיר ביותר שהיה עד כה, ובשבעת הימים האחרונים, נרשמו 144 אלף מאובחנים ו-1,120 מתים מדי יום בממוצע. ב-11 הימים האחרונים אובחנו כמאה אלף חולים ביממה, ובשמונת הימים האחרונים אובחנו למעלה ממיליון בני אדם כחולים בנגיף.

ג'ו ביידן דונלד טראמפ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד