ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מזעזע

מזעזע: התינוק נפטר; ההורים חשודים בהתעללות

פעוט בן ארבעה חודשים הובהל לביה"ח ברזילי עם חבלות קשות בראשו | ערנות הרופאים העלתה חשד כי הוא נפצע כתוצאה מהתעללות, וההורים נעצרו | הבוקר נקבע מותו של הפעוט

מזעזע: התינוק נפטר; ההורים חשודים בהתעללות
אילוסטרציה צילום: unsplash

בבית החולים 'ברזילי' באשקלון נקבע היום (שלישי) מותו של הפעוט כבן הארבעה חודשים שאושפז לפני כשבוע. זמן קצר לאחר מכן נעצר אביו בחשד שהתעלל בו. האירוע החל ביום שלישי שעבר, עם הגעתו של הפעוט לבית החולים ברזילי כשהוא סובל מפציעות קשות בראשו. בבית החולים חשדו שמשהו אינו כשורה ועירבו את רשויות הרווחה.

מאוחר יותר באותו היום נעצרה גם אמו של הפעוט לחקירה. בתחילה היא הכחישה את המיוחס לה ואף טענה כי היא אינה מאמינה שבעלה היה מבצע דבר כזה אתמול (שני) קבעה וועדה של בית החולים כי הפעוט סובל ממות מוחי.

בדיון שהתקיים ביום ראשון בבית משפט השלום באשקלון הוארך מעצם של ההורים החשודים בהתעללות. נציג המשטרה תיאר במהלך הדיון כי הפעוט הגיע עם נפיחות בראשו. "זו לא הייתה תאונה. ניסו להעיר אותו ולהפסיק את חומרי ההרדמה, אך הוא לא הגיב", אמר נציג המשטרה.

בעדות שמסר מנהל מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים ברזילי בדיון שהתקיים בבית המשפט, טען כי התינוק הגיע לבית החולים ללא הכרה והיה לו דופק נמוך. לדבריו, כשהתחיל להנשים את התינוק, הוא שם לב כי ישנם סימני חבלה בראשו של ושטפי דם מהימים האחרונים. על פי עדות הרופא, אין לקבוע בוודאות כי אכן מדובר בהתעללות, אך הוא אינו שולל זאת.

התעללות בילד מוות בית החולים ברזילי הורים רשלניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד