כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מאמצים חובקי עולם

נתניהו שוחח עם מנכ"ל מודרנה: נביא עוד חיסונים

ראש הממשלה דיווח כי שוחח אתמול עם מנכ"ל 'מודרנה' לשם סיכום על רכישת כמות נוספת של חיסונים, מעבר למה שסוכם לפני כמה חודשים

נתניהו שוחח עם מנכ"ל מודרנה: נביא עוד חיסונים
בנימין נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

שאלת החיסון שעד לאחרונה היתה שאלה של 'אם' הפכה לשאלה של 'מתי'. החיסון, כך נראה, יאושר בקרוב, ושל יותר מחברה אחת, כעת השאלה היא מתי יגיעו החיסונים למדינה.

ראש הממשלה שהאיץ את הסיכום מול חברת 'פייזר' הודיע היום כי שוחח גם עם מנכ"ל 'מודרנה. "אתמול שוחחתי עם מנכ"ל חברת מודרנה, סטפן באנסל. חברת מודרנה עברה את הניסוי על החיסון בהצלחה, עם נתון עוד יותר גבוה – 94.5% הצלחה. אנחנו חתמנו איתם על הסכם לאספקה בהיקף מסוים, אנחנו מנהלים איתם מו"מ על היקף נוסף, ואני מקווה שבעקבות השיחה נוכל להשלים את המשא ומתן הזה במהרה".

נכון לעכשיו לא יודע מה סוכם בשיחה, אם בכלל סוכמו דברים, מעבר למחמאות שחלק נתניהו למנכ"ל מודרנה וגם, על הדרך, לעצמו. "אני חייב להגיד לכם שהמנכ"ל היה מאוד ידידותי. המדיניות שלי היא להביא כמה שיותר חיסונים, מכמה שיותר מקורות, לכמה שיותר אזרחים, בכמה שפחות זמן", אמר נתניהו.

נכון לעכשיו לישראל סיכום על רכישת מיליון וחצי חיסונים ממודרנה תמורת 230 מיליוני שקלים, וכן סיכום עם פייזר לרכישת 4 מיליון מנות חיסון כפולות תמורת 800 מיליון שקלים. עדיין לא מדובר במספר שיספיק לכל אזרחי ישראל ונמשכים המאמצים להשגת חיסונים נוספים.

 

חיסון לקורונה חברת מודרנה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד