י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בינתיים לא מכחיש

רוני גמזו מכוון גבוה: יתמודד על ראשות העיר?

ימים ספורים לאחר שסיים את תפקידו כפרויקטור הקורונה, שוקל הפרופ' רוני גמזו להתקדם לזירה הפוליטית המקומית. על פי דיווח ב'ישראל היום', הוא מכוון לרשת את ר"ע תל אביב רן חולדאי שהצהיר כי בכוונתו להתמודד לכנסת הבאה

רוני גמזו מכוון גבוה: יתמודד על ראשות העיר?
פרופ' רוני גמזו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שהעביר את שרביט תפקיד הממונה על הקורונה היוצא לפרופסור נחמן אש, שוקל מנהל בית החולים איכילוב הפרופסור רוני גמזו, להתמודד לתפקיד ראשות עיריית תל אביב, כך על פי הפרסום הערב (שלישי) ב'ישראל היום'.

יודגש, כי במצב רגיל הבחירות הקרובות לראשות עיריית תל אביב תיערכנה רק בשנת 2023, אך באם ראש העיר הנוכחי, רון חולדאי, יעזוב אכן את תפקידו לפני סיום הקדנציה, כפי ההצהרות שלו בחודשים האחרונים כי הוא ער למצב הפוליטי בישראל, ובכוונתו לעזוב את הזירה המוניציפאלית לטובת זו הארצית, ובאם הבחירות הארציות אכן יוקדמו, יכול להוביל הדבק לבחירות מוקדמות גם בעיריית תל אביב.

רוני גמזו אינו יליד תל אביב. הוא נולד בחולון בשנת 1966 אך את מרבית שנותיו הוא עשה בתל אביב. גמזו למד רפואה באוניברסיטת בן גוריון שבנגב ובאונברסיטת תל אביב, לאחר מכן החל לעבוד בבית החולים איכילוב בעיר, ומאז התקדם בתפקידים שונים בבית החולים התל אביבי עד להתמנותו בשנת 2010 למנכ"ל משרד הבריאות עד שנת 2015. אז חזר גמזו לבית החולים איכילוב לתפקיד המנכ"ל. בנוסף לכך הוא חבר בפקולטה לרפואה ובבית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת תל אביב.

ראש העירייה הנוכחי מצידו לא מסתיר את כוונותיו לעבור לפוליטיקה הארצית, ובראיון לשלי יחימוביץ' ויגאל גואטה ברשת ב' בחודש אוגוסט אמר חולדאי בן ה-76 המכהן כבר למעלה מ-21 שנים בתפקיד "מה שקורה היום במדינה מחריד, בעיקר הבעיות החברתיות הכלכליות והערכיות. אם היו בחירות מחר בבוקר, אני קופץ למישור הארצי, בגלל שאיני יכול עוד".

יצויין כי על פי הדיווח גמזו לא אישר את דבר ההתמודדות, ומנגד גם לא הכחיש.

רוני גמזו עיריית תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד