י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הילדים הולכים ומתדרדרים

למרות הוראת גדולי ישראל: בחינוך העצמאי עדיין סגורים

למרות הוראתם הגורפת של גדולי ישראל מכל העדות והחוגים לפתוח את מוסדות החינוך מאז ראש חודש חשוון, חלף חודש שלם ומוסדות החינוך העצמאי עדיין סגורים. ההורים לא מצליחים להבין וחוששים לרמת הרוחניות של ילדיהם שהולכת ונשחקת

ילדים של החינוך העצמאי. אילוסטרציה
ילדים של החינוך העצמאי. אילוסטרציה

גם מול ההוראה הגורפת של כל גדולי ישראל, חסידים, ליטאים וספרדים לפתוח את מוסדות הלימוד, רוב המוסדות פועלים מאז ראש חודש חשוון, אך חלק מהמוסדות השייכים לחינוך העצמאי עדיין סגורים.

בימים האחרונים נשמע קול זעקה דווקא מצד הורי התלמידים, שלא מבינים מדוע מוסדות החינוך העצמאי עדיין סגורים וילדיהם במשך כמה חודשים ספונים בבית מאז נסגרו מוסדות הלימוד בחודש אלול ועוד חודשים ממושכים במהלך הקיץ.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר במוסדות המוגדרים כ'מודרנים', או כאלה של הקהילות המתקרבות שנמצאות תחת החינוך העצמאי שנותרו סגורים גם מול כל גדולי ישראל שהתירו לפתוח את המוסדות.

גורמים חרדים עמם שוחחנו, מציינים בפני כתב 'בחדרי חרדים' כי דווקא עבור ילדים כאלה נוצרו המוסדות שכעת סגורות ומעמדם החינוכי של התלמידים רק הולך ומדרדר.

רק בישיבת קבינט הקורונה האחרונה, זעק השר אריה דרעי ואמר: "אנחנו מאבדים דורות של ילדים. אין להם את האמצעים להתחבר לזום ואין מי שיישב איתם. הנזקים שלהם גדולים מאד", כך דרעי על זעקת הנשמות היהודיות שנאבדות בעקבות הקורונה.

החינוך העצמאי קורונה מוסדות חינוך מוסדות לימוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד