ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
סוער בטוויטר

יאיר נתניהו לשרקי: לך תעשה עוד כתבת שטנה נגד החרדים

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו והעיתונאי יאיר שרקי התכתשו בטוויטר. שרקי כתב: "אולי באמת צריך לחכות שיתחלף הדור הרעיל והמביש עם תודעת "אדונים" מדומיינת ויהירה שצמח בשולי הימין" יאיר נתניהו הגיב: "לך תעשה עוד כתבת שטנה בערוץ אלג'זערה נגד הציבור החרדי ושחרר ממני"

יאיר נתניהו לשרקי: לך תעשה עוד כתבת שטנה נגד החרדים
יאיר נתניהו ויאיר שרקי צילום: פלאש 90

יאיר vs יאיר: קרב ברשת החברתית טוויטר בין הצייצן יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבין העיתונאי של חדשות 12 יאיר שרקי. השניים תקפו זה את זה בחריפות כשהנושא הבוער הוא הפגנת הימין תחת בית משפחת פרקש השכולה שדרה בסמיכות למעון בבלפור. בנו של ראש הממשלה השתמש במילים בוטות וחריפות נגד שרקי הסרוג. 

מוקדם יותר צייץ נתניהו: "היום הזה גרם לי להבין משהו מאוד קשה. גם אם לימין יהיו 90 מנדטים, ולשמאל 5 מנדטים, הם ישלטו בנו וירדו בנו ללא מיצרים. לנו יש תודעה של עבדים, ולהם של אדונים. בפרפרזה לתנך, אנחנו צריכים לחכות שיתחלף דור העבדים הזקן בדור חדש וצעיר "שלא ידע את מצרים"". 

יאיר שרקי הגיב לנתניהו, שיתף את הציוץ וכתב: "אולי באמת צריך לחכות שיתחלף הדור הרעיל והמביש עם תודעת "אדונים" מדומיינת ויהירה שצמח בשולי הימין. דור שאין לו מייצג מדויק יותר מהפרחח גס הרוח, שכבר כמה שעות עסוק בלהצדיק מתקפה על משפחה שכולה, במקום להתבייש להתנצל ולגנות. בלי "אבל" ובלי "בלי קשר" ובלי "הם התחילו". בושה" סיכם שרקי. 

נתניהו הבן לא נשאר חייב וכתב לשרקי בזעם: "אתה חתיכת אפס מאופס שפוט של אדונך אבי ויס השטן ותמכור את אמא שלך בשביל ליטוף ממנו ואמנון אברמוביץ". שרקי עצמו הגיב לדברים וכתב: "מ.ש.ל."

יאיר נתניהו המשיך להגיב: "ועל מה בכלל אני אמור להתנצל?!?? מה אני עשיתי! חתיכת פח אשפה. בנו של רה"מ הוסיף לתקוף את שרקי וכתב: "דתי כמו מנדלבליט, לך תעשה עוד כתבת שטנה בערוץ אלג'זערה נגד הציבור החרדי ושחרר ממני". 

יאיר נתניהו יאיר שרקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד