י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קרבות משרד התחבורה

השרה רגב נגד בנט: מחביא את סמוטריץ' הגזען שפגע בפריפריה

מטבע הדברים ובהתאם למסורת הנהוגה במערכות הבחירות האחרונות, כשבליכוד יוצאים נגד נפתלי בנט, הווי אומר כי קמפיין הבחירות החל, ו'משתה המנדטים' כבר בעיצומו. הערב הייתה זו שרת התחבורה מירי רגב שנשלחה לעקוץ את מפלגת ימינה. "בנט מסתיר שסמוטריץ' גזען"

השרה רגב נגד בנט: מחביא את סמוטריץ' הגזען שפגע בפריפריה
בנט וסמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המתיחות בין כלל המפלגות המרכיבות את כנסת ישראל עולה וצומחת, כולם נגד כולם, גם בין המפלגות החרדיות ובתוכן הרוחות כלל לא רגועות. ובעוד כולם נערכים לבחירות הקרבות, כמסתמן, בליכוד חוששים בעיקר מנסיקתו בסקרים של נפתלי בנט בעמדו בראש רשימת 'ימינה'.

בנט שהתחיל את דרכו עם שותפתו איילת שקד במשרד ראש הממשלה תחת כהונת נתניהו כראש ממשלה, מהווה כיום האיום הפוליטי הגדול ביותר שקם לנתניהו. בנט מציג את עצמו כנתניהו החדש והמודרני, 'היורש' אם תרצו. ובכך נוסק בנט בסקרים מעלה-מעלה כאלטרנטיבה ימנית ראויה לשלטון נתניהו.

מטבע הדברים ובהתאם למסורת הנהוגה במערכות הבחירות האחרונות, כשבליכוד יוצאים נגד נפתלי בנט, הווי אומר כי קמפיין הבחירות החל, ו'משתה המנדטים' כבר בעיצומו.

הערב הייתה זו שרת התחבורה מירי רגב שנשלחה לעקוץ את מפלגת ימינה, בראיון שהעניקה רגב לתכנית 'פגוש את העיתונות' של רינה מצליח החדשות 12 אמרה שרת התחבורה מירי רגב "בנט קורץ למרכז, ומסתיר שסמוטריץ' גזען". רגב התייחסה גם לתקופתו של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' במשרד התחבורה וואמרה כי סמוטריץ' "פגע בפריפריה כשר תחבורה".

סמוטריץ' שכיהן כזכור בעבר כשר התחבורה, משרד בו שולטת כעת רגב, מרבה לתקוף את רגב על התנהלותה במשרד, ולאור דבריה הערב, שילב סמוטריץ' תגובה ועקיצה: "לא חושב שיש מישהו שמתפלא ששיח ירוד כזה מגיע ממירי רגב", כתב סמוטריץ' והוסיף: "ועדיין, אשמח לסייע לה להכיר את משרד התחבורה כדי שתזיק כמה שפחות לטובת אזרחי ישראל הנוסעים מידי יום בכבישי המדינה ובתחבורה הציבורית".

במפלגת 'ימינה' הגיבו אף הם לדבריה של שר התחבורה ואמרו "רגב הפכה את משרד התחבורה לתעשייה של מתן ג'ובים למקורביה, במקום לדאוג לצמצום הפקקים מירי רגב מנצל את המשרד ליחסי ציבור חלולים, ולסיפוק דרישות פוליטיות".

מירי רגב נפתלי בנט בחירות בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד