י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קרעו שערי שמים

הלם בישיבה: בחור במצב אנוש לאחר שהתמוטט באופן פתאומי

כוחות ההצלה ביצעו הבוקר פעולות החייאה על תלמיד ישיבה בשנות ה-20 לחייו לאחר שהתמוטט לפתע מסיבה שאינה ברורה | בהוראת רבני הישיבה, כל הבחורים הפסיקו את סדרי הלימוד ופתחו בתפילות בהיכל הישיבה | שמו לתפילה: יוסף צבי בן רוזילי אלטע | א-ל נא רפא נא

הלם בישיבה: בחור במצב אנוש לאחר שהתמוטט באופן פתאומי
כוחות ההצלה בהחייאה על תלמיד הישיבה צילום: הצלה רכסים

תלמיד באחת הישיבות המפורסמות ביישוב רכסים, התמוטט הבוקר (ראשון) מסיבה שאינה ברורה, בזמן שעשה את דרכו באופן רגלי למבנה הישיבה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מתנדבי ארגוני ההצלה שהוזעקו למקום, ביצעו בצעיר פעולות החייאה מתקדמות שכללו שוקים חשמליים. בחסדי שמיים פעולות ההחייאה צלחו והוא פונה במצב אנוש לבית החולים.

תלמידים בישיבה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' מספרים על הלם בעקבות המקרה. "מדובר על תלמיד מוכר. הבחורים בהלם מוחלט", סיפר אחד הבחורים ל'בחדרי חרדים'.

בהוראת רבני הישיבה הפסיקו הבחורים את סדר הלימוד והחלו בקריאת פרקי תהילים על הבחור לרפואתו השלמה. בישיבה מבקשים מהציבור לקרוע רחמי שמים עבור הבחור יוסף צבי בן רוזילי אלטע.

משה אויערבך חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הוא התמוטט ברחוב מסיבה שאינה ברורה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות תוך מתן שוקים חשמליים מדפיברילטור של איחוד הצלה. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש".

החייאה בחור ישיבה רכסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד