כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
על כורחו יענה אמן

אולמרט מפתיע: נתניהו ראוי לברכה והערכה

ראש הממשלה לשעבר ממשיך את הקו הלוחמני מול כל מה שהממשלה הנוכחית מייצגת. בראיון הבוקר ממשיך אולמרט לתקוף את החגיגה סביב שחרורו הסופי של פולארד, מברך על הביקור בסוריה, ועוקץ במקביל את נתניהו "בעבר זה לא היה נושא לפרסום, מהלילה לבוקר, היום הדברים קצת שונים"

אולמרט מפתיע: נתניהו ראוי לברכה והערכה
אולמרט ונתניהו בימים יפים יותר צילום: שוקי לרר

למרות שהוא כבר שנים מחוץ לזירה הפוליטית, הוא לא נרגע, ולאחר שתקף אמש את החגיגות על שחרורו הסופי של ג'ונתן פולארד, ואמר "הנוכל שעומד שבראש הממשלה היום ינסה לעשות חגיגה מבואו" הבוקר (שני) המשיך ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לתקוף את נתניהו, ואת פולארד בראיון שערך אתו בן כספית וינון מגל ברדיו 103.

אולמרט התייחס בתחילת הריאיון לפרסומים כי נתניהו ביקר עם ראש המוסד יוסי כהן בסעודיה ואמר "אם היה ביקור בסעודיה, זה בהחלט דבר חיובי וראוי לברכה", עוד הוסיף "התהליך ההתקדמות עם היחסים שלנו עם המדינות הערביות המתונות, זה תהליך מבורך שראוי לברכה, וראוי להערכה"

עם זאת אולמרט לא היה יכול להשאיר את הרגע נקי מביקורת ועקץ את נתניהו "זה לא המגע הראשון שיש לנו עם סעודים, אבל בעבר זה לא היה נושא לפרסום, מהלילה לבוקר, היום הדברים קצת שונים", אמר אולמרט וסרב להתייחס לשאלה האם בזמנו כבר היו מגעים עם סוריה "אני לא מרגיש משוחרר לגבי דברים שנעשו בתקופתי, ונעשו גם על ידי, ונעשו בנסיבות של אז בחשאיות, ומעולם לא דיברתי על הדברים האלה. אמרתי באופן כללי, היו בעבר מגעים עם מדינות שלא קיימנו איתם יחסים בצורות שונות זה לא תהליך שהתחיל בשבועות האחרונים, אין ספק שזה קיבל קפיצת מדרגה משמעותית בתקופה האחרונה, זה עניין שצריך לנהוג בו באחריות ובאיפוק, על מנת שלא נגרום לכך שנביך חלק מהגורמים הללו, בשל איסוף קרדיטים. נתאפק".

במהלך הריאיון חזר אולמרט על דבריו המקוממים אמש על השמחה בגין שחרורו הסופי של ג'ונתן פולארד "הוא היה מרגל שריגל לטובת ישראל בליבת המדינה החשובה למדינת ישראל בעולם. הוא בניגוד לחיילים שלנו שנכנסים לשדה הקרב ולא חוזרים משם, פולארד עבד כמרגל מתוך אהבת ישראל, אבל הוא עבד גם תמורת כסף ולא מעט כסף והוא עשה את זה תוך ידיעת הסיכונים".

עוד הדגיש אולמרט "הפעלתו כמרגל הייתה טעות שהנזק שנגרם למדינת ישראל הוא הגדול ביותר שהיה אי פעם ביחסים עם אמריקה, עשינו משהו שבעיני האמריקאים הייתה תקיעת סכין בגב, אין לנו אינטרס לעשות פסטיבלים, שיש בהם תקיעה של אצבעות בעיניים של הממסד האמריקאי".

כזכור אמש ב'וועידת מעריב לעסקים' תקף אולמרט ואמר כי הוא לא רוצה שפולארד יעלה לארץ והסיפור הזה רק גורם נזק ליחסי ישראל-ארה"ב. "אני מעדיף שעם כל הכבוד לא יעלה לארץ, אנחנו לא חייבים לו כלום. הוא היה מרגל של מדינת ישראל, עשינו מה שיכולנו כדי לדאוג לו כשהוא נתפס. הוא עבד תמורת כסף והרבה מאוד כסף - הוא לא היה איזשהו מתנדב ציוני שבא והקריב את חייו". 

אולמרט הוסיף לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו "רואה איך הנוכל שעומד שבראש הממשלה היום ינסה לעשות חגיגה מבואו של... הוא יקבל אותו כמו גלעד שליט".

אהוד אולמרט בנימין נתניהו סעודיה יונתן פולארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד