י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דרמה בשכונה

ערבי פרץ לדירה בי-ם ונאבק עם אשה חרדית

תושב מזרח ירושלם, פרץ הבוקר לדירה בשכונת רוממה בירושלים | כאשר הוא נתקל בבעלת הבית הוא החל להתעמת איתה, גנב את תיקה האישי ונמלט המקום | הוא נעצר על ידי שוטרים זמן קצר לאחר מכן

ערבי פרץ לדירה בי-ם ונאבק עם אשה חרדית
אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה עצרה היום (חמישי) צעיר ערבי תושב מזרח ירושלים, שהצליח להימלט אחרי שפרץ לדירה בשכונה חרדית בעיר. הוא נמלט מהמקום לא לפני שגנב את התיק שהיה ברשותה.

האירוע התרחש הבוקר בשכונת רוממה בירושלים, כאשר הפורץ שנכנס לתוך דירת מגורים נתקל באשה חרדית. הדבר לא מנע ממנו להתעמת איתה ולגנוב את רכושה.


התיק שנגנב ונתפס בידי החשוד

מהמשטרה נמסר, כי לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרת ישראל על פריצה לבית בשכונת רוממה בבירה, כאשר בעלת הדירה זיהתה את החשוד שעל פי החשד התעמת איתה, גנב את תיקה האישי וברח מהמקום.

"מיד עם קבלת הדיווח החלו כוחות משטרה הפרוסים בירושלים לבצע פעולות איתור ולפני זמן קצר נעצר החשוד באזור רמת רחל והרכוש נתפס", נמסר.

החשוד, בן מיעוטים תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך יוחלט האם להביאו בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

"שוטרי משטרת ישראל ממשיכים כל העת לפעול בפריסה רחבה בירושלים במטרה לתת מענה מהיר, נחוש ומקצועי לכל דיווח המתקבל במשטרה. זאת למען כלל התושבים שומרי החוק המנהלים את שיגרת חייהם", נמסר מהמשטרה.

פריצה פריצה לדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד