ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

איך להיפטר ממכרסמים בדרך יעילה? מזמינים את "הלוכד"

עכברים וחולדות הם בעלי חיים חכמים מאוד. מי שאינו מומחה בתחום יכול כמובן לנסות להציב מלכודות במקומות שונים בבית או בעסק - אבל ברוב המקרים המכרסמים יצליחו להתחמק מהן

איך להיפטר ממכרסמים בדרך יעילה? מזמינים את "הלוכד"
עכבר צילום: freepik

המכרסמים אמורים לחיות בשטחים פתוחים, בחיק הטבע - אבל שפע המזון בבתים שלנו, במסעדות, בבתי הקפה, בסופרמרקטים ובמקומות נוספים מושך את העכברים. גם חולדות עלולות להופיע במרחבי המגורים והעסקים שלנו, ועבור שני סוגי המכרסמים הפתרון הוא לוכד מקצוען ובעל ניסיון. במידת הצורך ניתן גם להזעיק לוכד עכברים 24 שעות ביממה, כולל בסופי שבוע וחגים.

למה לא כדאי לנסות להיפטר ממכרסמים בלי עזרת איש מקצוע?

עכברים וחולדות הם בעלי חיים חכמים מאוד. בנוסף, כמו כל היצורים עלי אדמות הם רוצים לחיות ולכן הם יודעים להיזהר מפני בני האדם. מי שאינו מומחה בתחום יכול כמובן לנסות להציב מלכודות במקומות שונים בבית או בעסק - אבל ברוב המקרים המכרסמים יצליחו להתחמק מהן.

גם פיזור של רעל עכברים הוא לא פעולה מומלצת. יש לכך שתי סיבות: סיבה אחת היא שלפחות חלק מהמכרסמים יצליחו לזהות את הסכנה ולא יתפתו לאכול את הרעל, והסיבה השנייה היא שגם כשיש "הצלחה", כלומר עכבר או חולדה שאוכלים את הרעל, התוצאה עלולה להיות בעייתית - מאחר שאין דרך לדעת מתי יתרחש המוות, העכבר או החולדה עלולים למות בתוך הבית, במקום שאינו גלוי לעין. לאחר זמן מה ייווצר כמובן מפגע ריח חמור ואפילו מפגע תברואתי, ורק אז תצטרכו לפנות את הפגר. במקרים אחרים העכבר או החולדה עלולים למות בחצר, ולהרעיל גם חיות מחמד או ציפורים. לוכד עכברים מקצועי לעומת זאת יודע איך להערים על המכרסמים וכך לפתור את הבעיה.

סוגי מלכודות מומלצות

ישנם 3 סוגים של מלכודות שבעזרתן ניתן לבצע לכידת עכברים וגם חולדות ביעילות:

  1. מלכודת חשמלית - מלכודת שברגע שהעכבר או החולדה נכנסים אליה סוגרת מעגל חשמלי, וכתוצאה מכך המכרסם מקבל הישר לגוף שוק חשמלי עוצמתי שממית אותו באופן מידי.
  2. מלכודת קפיץ - סוג נוסף של מלכודת שממיתה את המכרסם בן רגע כך שהוא לא חווה סבל. במקרה זה המוות הוא כתוצאה מקפיץ רב עוצמה שהולם בגוף של העכבר או החולדה.
  3. מלכודת כלוב - שיטת פעולה שמאפשרת להשאיר את העכבר או החולדה בחיים. אחרי שהמכרסם נתפס בכלוב הלוכד חוזר אל הבית או העסק, לוקח את הכלוב ומשחרר את בעל החיים בשטח פתוח.

מה כולל השירות של לוכדי עכברים?

לוכד עכברים וחולדות מגיע אל הבית או העסק, אוסף את כל המידע הרלוונטי כדי להבין איפה מסתתרים המכרסמים, ועל בסיס הניסיון הרב שלו מתכנן אסטרטגיה מיטבית - כך שהמלכודות יוצבו בנקודות הנכונות ותוך זמן קצר המכרסמים יילכדו בהן.

במידת הצורך יתבצע גם ריסוס עם חומר מיוחד כדי לגרום לעכברים לצאת מהחורים - אל המלכודות (לחילופין הם יברחו מהבית והבעיה תיפתר). לאחר השלמת הלכידה איש המקצוע מספק טיפים למניעת הופעת מכרסמים נוספים. את כל אלה מבצע לוכד עכברים במחיר הוגן, בהתאם לנסיבות הספציפיות בכל מקום.

יש לכם עכבר או חולדה בבית? הזמינו את הלוכד: https://www.mousecatcher.co.il

עכברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד