ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
קץ להתכתשות

התבגר? יאיר נתניהו: נמאס לי מהרפש של הבוטים

גולשים רבים ביקשו מנתניהו הבן כי יוסיף אותם לרשימת הנעקבים שלו, על מנת שאלו יוכלו להמשיך ו"לזכות" להגיב לציוציו של בנו של ראש הממשלה. "אתה עושה את זה ב'עיתון' התעמולה שלך לימנים, לי אסור לעשות את זה בטוויטר הפרטי שלי?"

התבגר? יאיר נתניהו: נמאס לי מהרפש של הבוטים
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ידוע כאחד שמשפיע רבות ברשתות החברתיות. הבולטת מכולן היא רשת הטוויטר, שם יש לנתניהו ג'וניור יותר מ-100 אלף עוקבים, הצמאים לראות כל ציוץ והודעה שלו, על מנת להזדהות עמה או לחילופין לתקוף אותה.

וכך הפך לו חשבונו הפרטי של נתניהו הבן לזירת ההתגוששות בין תומכי השמאל לתומכי הימין, כאשר כל אמירה של בנו של ראש הממשלה זוכה מיד למתקפה מהשמאל, ומנגד לחיבוק גדול מימין.

כעת נראה שלנתניהו ג'וניור נמאס מההתגוששות והרפש המוטחים בחשבונו, "מישהו יודע איך עודים בהגדרות פה שרק מי שאתה עוקב אחריו יכול להגיב לך לציוצים" שאל נתניהו ג'וניור, והסביר את פשר השאלה "נמאס לי מהרפש של הבוטים של השמאל".

יצוין, כי גולשים רבים ביקשו מנתניהו הבן כי יוסיף אותם לרשימת הנעקבים שלו, על מנת שאלו יוכלו להמשיך ו"לזכות" להגיב לציוציו של בנו של ראש הממשלה. מנגד היו גם כאלו שפחות התחברו לאמירה שלו, חלק מהם עיתונאים שתקפו את נתניהו על המהלך, לאחד מהם השיב יאיר "אתה עושה את זה ב'עיתון' התעמולה שלך לימנים, לי אסור לעשות את זה בטוויטר הפרטי שלי?".

טוויטר יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד