כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"פוליטיקה זולה. בושה וחרפה"

צפו: ליברמן חשף את הסוד ועורר סערה

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות נאום שנתן שר הביטחון לשעבר איווט ליברמן, שחשף כי מערכת הביטחון מסתירה מהציבור כי ארגון החמאס מחזיק כלי נשק מתקדמים • צפו בדבריו

צפו: ליברמן חשף את הסוד ועורר סערה
בכנסת צילום: דוברות הכנסת

יו"ר 'ישראל ביתנו' ושר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, עורר הערב (חמישי) סערה, כאשר נאום שנתן לאחרונה על דוכן הכנסת, הותר לפרסום, בו חושף ליברמן כי ארגון החמאס מחזיק כלי נשק מתקדמים, דבר שלטענתו מוסתר מהציבור בישראל.

באותו נאום, פנה ליברמן לשר מיכאל ביטון, המכהן כשר במשרד הביטחון, והטיח בו כי מערכת הביטחון, כך לטענתו, מסתירה מהציבור את כלי הנשק המתקדמים שמחזיק ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

"הוא מסתיר זאת", טען ליברמן לעברו של ביטון, "כשר במשרד במשרד יחד עם שר הביטחון גנץ. להסתיר מתושבי ישראל מה קורה בהתעצמות של החמאס, הרי הארגון יודע מה הוא מפתח".

"כשחמאס עושה ניסוי של טילי שיוט, ומייצר טילים כאלו, הוא יודע שמדינת ישראל עוקבת וצה"ל יודע. אם חמאס יודע, אז ממי מסתירים?", תהה ליברמן, "מתושבי עוטף עזה".

"מה שקורה בעוטף עזה, זו הפקרת חיים של תושבי עוטף עזה, הפקרת תושבי אשקלון נתיבות ואופקים", אמר ליברמן, "מי כמוך יודע שחמאס מפתח טילי שיוט, פצצות מצרר וכלי טיס בלתי מאוישים אתה ידוע מה המשמעות של לתושבים אם חס וחלילה פוגע דבר כזה?".

יצוין, כי אין מדובר בפעם הראשונה שליברמן חושף סודות ביטחוניים ומפר צו צנזורה. בראיון שהעניק בתחילת השנה, חשף ליברמן את ביקורם של ראש המוסד יוסי כהן ומפקד ואלוף פיקוד הדרום בקטאר.

‏בראיון לרינה מצליח ב'פגוש את העיתונות' אמר שר הביטחון לשעבר, כי "ביום רביעי לפני שבועיים מבקרים בקטאר ראש המוסד יוסי כהן ואלוף פיקוד דרום הרצי הלוי בשליחות נתניהו והם מתחננים בפני הקטארים להמשיך להעביר כסף לחמאס". מדובר במידע שנאסר לפרסום על ידי הצנזורה והכתבים המדיניים והצבאיים נמנעו מלדווח על כך.

ליברמן אמר באותו ראיון, כי "נתניהו סנגור של חמאס ולוחץ על קטאר ומצרים להגן על חמאס".

ח"כ שלמה קרעי מ'הליכוד' הגיב ואמר כי "ליברמן מוכר את בטחון ישראל בשביל פוליטיקה זולה. בושה וחרפה".

איווט ליברמן אביגדור ליברמן ארגון חמאס מערכת הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד