י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נלחצו מאזהרת המסע

מחשש להתלקחות: איחוד האמירויות מגנה את החיסול באיראן

בהודעה שפורסמה מטעם משרד החוץ של איחוד האמירויות נאמר כי "מתוקף האמונה המושרשת של האמירויות בצורך לחפש את כל מרכיבי היציבות באזור, המדינה מגנה את החיסול שעלול להוביל להתלקחות הסכסוך באזור"

מחשש להתלקחות: איחוד האמירויות מגנה את החיסול באיראן
בכירי איחוד האמירויות, אילוסטרציה צילום: משרד התקשורת של איחוד האמירויות

איחוד האמירויות מגנה את החיסול של מדען הגרעין האיראני, מוחסן פרחיזאדה, בהודעה שפורסמה מטעם משרד החוץ של איחוד האמירויות נאמר כי "מתוקף האמונה המושרשת של האמירויות בצורך לחפש את כל מרכיבי היציבות באזור, המדינה מגנה את החיסול שעלול להוביל להתלקחות הסכסוך באזור".

בנוסף קרא משרד החוץ לכל הצדדים לשמור על איפוק מיריבי כדי למנוע מכך שהאזור ייגרר לחוסר יציבות. גם בירדן גינו אמש את חיסול מדען הגרעין האיראני, מוחסן פרח'יזאדה. בהודעה מטעם משרד החוץ נאמר כי יש לאחד את כל המאמצים כדי להפחית את המתיחות ולמוע הסלמה באזור. כך דווח בערוץ הטלגרם של כאן 11.

אתמול אמר סגנו של מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, בראיון לערוץ אל-מנאר כי אף איראני או פעיל חיזבאללה לא נפגע בשתי התקיפות האחרונות של ישראל בסוריה שכוונו, לדבריו, למתקנים של הצבא הסורי.

קאסם אמר בראיון כי אין זה המנדט של חיזבאללה להחליט כיצד להגיב על התקיפות של ישראל בסוריה וזו החלטה של ההנהגה הסורית. הוא הוסיף כי מלחמה עם ישראל בלבנון אינה סבירה, אך הבהיר כי אם "חיזבאללה נמצאת בכוננות מלאה ועושה מספיק הכנות כדי להתמודד בכל נקודת זמן שישראל תחליט (לפתוח במלחמה)".
קאסם הוסיף כי הוא סבור שהתשובה לחיסול של מדען הגרעין האיראני, פחריז'אדה, תגיע מהבכירים והנוגעים בדבר באיראן. הוא העריך כי לא תהיה מלחמה נרחבת נגד איראן כיוון שכל תקיפה באיראן בין אם מדובר בתקיפה ישראלית או אמריקנית, תבעיר את האזור וההשלכות יחרגו מגבולות מאיראן.
איחוד האמירויות איראן חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד