ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התלמידים שהוכשרו ימשיכו

נציג היהודים: "ניתן לראות את ידם של הציונים בחיסול המרושע"

"הניתוח של כל המומחים ברחבי העולם הוא כי ההתנקשות בחלל הקדוש פחריזאדה התרחשה בליווי ותמיכה של ארצות הברית והמשטר הציוני, וניתן לראות את ידם בחיסול מרושע זה", כך אומר נציג היהודים בפרלמנט האיראני שמבטיח כי לפחריזאדה ישנם ממשיכים

נציג היהודים: "ניתן לראות את ידם של הציונים בחיסול המרושע"
ד"ר הומאיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני צילום: באדיבות המצלם

ד"ר הומאיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני, הגיב על חיסולו של מוחסן פחריזאדה, המדען הראשי של תוכנית הגרעין האיראנית. חיסול שמיוחס לישראל.

"ההתנקשות בחלל הקדוש מוחסן פחריזאדה היתה בהכוונת ארצות הברית - ההתקדמות המדעית במדינתנו אינה תלויה ביחידים".

הוא אמר כי "הניתוח של כל המומחים ברחבי העולם הוא כי ההתנקשות בחלל הקדוש פחריזאדה התרחשה בליווי ותמיכה של ארצות הברית והמשטר הציוני, וניתן לראות את ידם בחיסול מרושע זה".

ד"ר שמח, נציג איראן באסיפה המייעצת האיסלאמית, אמר עוד: "האויב חושב שמדע וידע ברפובליקה האיסלאמית של איראן תלויים באדם אחד, והם יכולים למנוע את המדע בהתנקשות באישים, העובדה היא שתפיסת האויב הזו שגויה לחלוטין וההתקדמות המדעית במדינתנו אינה תלויה ביחידים, ולמרות שיש לנו אישים מדעיים בולטים, התנקשות בהם אינה מובילה את האויב למטרתו לעכב את התקדמותנו המדעית".

הוא הצהיר: "בנוסף, השאהיד פחריזאדה הוא דמות אקדמית והודות לו הוכשרו סטודנטים לכך, וסטודנטים אלו הם מחליפיו וימשיכו בעבודתו בכוח ובמרץ".

יצוין כי הומיון שמח, תקף בעבר בחריפות את הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות.

לאחר חתימת ההסכם, שהסעיר את העולם בכלל ואת העולם הערבי בפרט, אמר אז שמח: "בגין ההסכם לנורמליזציה של היחסים בין איחוד האמירויות הערביות למשטר הציוני השנוא, מצהירה הקהילה האיראנית כי ההצגה המגוחכת הזו אינה רק אינטרס של המשטרים הציוניים ההולכים עם האיחוד האמירויות", אמר נציג היהודים בפרלמנט האיראני.

יהודים באיראן חיסול באיראן מוחסן פחריזאדה הומאיון שמח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד