י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מוזסון רץ כל הדרך אל הבנק

בידיעה לעיתונות שהוציא כתב 'הגחלת' יוסף מוזסון, שהודיע על ריצתו לתפקיד דירקטור ב'לאומי', הוא מספר על תמיכה רחבה שהוא מקבל מבעלי המניות • וגם: מי ניסה למנוע ממנו לרוץ? • כל הפרטים

מוזסון רץ כל הדרך אל הבנק
משה גולדשטיין

לפני כשבוע פרסם אתר 'בחדרי חרדים' את מועמדותו של יוסף מוזסון המשמש ככתב עיתון 'הגחלת' לדירקטור בבנק הגדול במדינה.

הפרסום, שנראה בהתחלה כקוריוז, הכה גלים בתקשורת כולה, ונראה כי מוזסון עצמו התאהב במומעמדות, החליט לעשות הכל בכדי לקדם את עצמו לתפקיד אליו נושאים קברניטי המשק את עינהם.

בידיעה שהוציא היום לכלי התקשורת הוא פורס את משנתו ואת סיכוייו, מחמת חשיבותה הבאנו אותה ככתבה וכלשונה.

האם זה ידיעה פורימית או רצינית? קראו והחליטו!

יש חדש בסאגת בחירת הדירקטורים בבנק "לאומי". בעקבות הודעת דירקטוריון הבנק כי הוא מאמץ את חוות דעתם של פרופ' שרון חנס ופרופ' עמרי ידלין, הקובעת כי תקנון הבנק אכן מאפשר לכל בעל מניות בבנק, להציג את מועמדותו או מועמדות אחר מטעמו, לדירקטור בבנק - איש העסקים החרדי, יוסף מוזסון, שהציג לפני כשבוע את מועמדותו לדירקטוריון הבנק, ממשיך לפעול למען בחירתו.

כפי שכבר פורסם בתקשורת בהרחבה, יוסף מוזסון, סוחר ניירות ערך ובעל עסקי אינטרנט הגיש את מועמדותו לדירקטוריון הבנק, בהתאם לסעיף 87 בתקנון בנק "לאומי", המאפשר לכל בעל מניות להגיש מועמדות לדירקטור.

באותו היום שפורסמה מועמדותו, בתאריך ה-14 לפברואר, חיוותה רשות ניירות ערך את דעתה בעניין, והביעה ספקנות באשר לעמדת הבנק, כי כל בעל מניות יכול להגיש מועמדות לדירקטוריון. בעקבות חוות דעתה של רשות ניירות ערך, ביקש יו"ר דירקטוריון בנק לאומי, איתן רף, את דעתם בעניין של הפרופ' שרון חנס ועמרי ידלין, שכאמור תמכו בדעת הבנק. בכך הוסר המכשול בדרך להתמודדותו של יוסף מוזסון.

בעקבות כך ממשיך יוסף מוזסון בשיחות עם בעלי מניות בבנק, שתכליתן השגת תמיכתם בו באסיפה הכללית של בעלי מניות הבנק, שתכונס ככל הנראה בעוד כחודשיים. עד כה הביעו בעלי מניות רבים את תמיכתם במועמדותו של מוזסון. תקוותו היא לגייס תומכים רבים ככל היותר מקרב בעלי המניות, שיאפשרו לו להיבחר לתפקיד.

המועמד לדירקטוריון "לאומי", יוסף מוזסון, מביא עימו כישורים בתחומים רבים, וניסיון עסקי בלתי מבוטל, שבוודאי יוכל לשמש אותו ואת הבנק, כאשר יכהן כדירקטור ב"לאומי".

"אני אומנם צעיר לימים", אומר יוסף מוזסון, "אך אני חושב כי דווקא גילי הצעיר יוכל לסייע לבנק. הבנק הגדול והמוצלח ביותר בישראל זקוק לרוח צעירה, שתאפשר המשך התרחבות - תוך שמירה על חסינותו".

"גם בתוך ישראל, על אף גודלו, הבנק עדיין לא מיצה את יכולותיו העסקיות, ויש באפשרותו, תוך המשך התנהלות נכונה, להרחיב את עסקיו ורווחיו", כך מוזסון.

עוד אמר מוזסון: "בנק לאומי הוא אחד העוגנים הכלכליים החשובים ביותר של מדינת ישראל. על בעלי המניות לשמור על האינטרסים של הבנק, ולוודא כי הדירקטורים הנבחרים הינם בדווקא בעלי הכישורים והיכולות לפעול לטובת הבנק".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד