י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"שעה לפני הגשת הרשימות"

נתניהו לסמוטריץ': בנט הולך להעיף אותך מוקדם

יאיר נתניהו ממשיך להתעמת וליצור מהומות כמידי יום ביומו בחשבון הטוויטר שלו. הערב היה ח"כ סמוטריץ' ליעד. "‏‎אתה הבנאדם היחיד בכל העולם שלא מודע לזה שבנט הולך להעיף אותך יומיים לפני סגירת הרשימות", כך אמר נתניהו ג'וניור לח"כ הסרוג

נתניהו לסמוטריץ': בנט הולך להעיף אותך מוקדם
יאיר נתניהו/בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל/מארק ישראל סאלם, פלאש 90

על רקע הצעת החוק לפיזור הכנסת, התראיינה הערב השרה מירי רגב אצל גלית דיסטל ומני אסייג ברדיו גלי ישראל, שם תקפה את יו"ר רשימת ימינה ח"כ נפתלי בנט ואמרה כי "אתה (בנט) דתי עם כיפה על הראש, תהיה קצת יותר צנוע, תבין קצת יותר את המציאות".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב ואמר כי "גם לליכוד יש גרבוז משלו", מה שהעלה את חמתו של יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהגיב לו "‏‎אתה הבנאדם היחיד בכל העולם שלא מודע לזה שבנט הולך להעיף אותך יומיים לפני סגירת הרשימות". לאחר מכן הוא צייץ ציוץ נוסף ובו תיקן את עצמו וכתב "סליחה לא יומיים לפני, אלא שעה לפני סגירת הרשימות, כדי שלא יהיה לך זמן להתחיל את המו"מ של הגן ילדים (הטעות במקור ק.ב.) עם עוצמה".

בתגובה לגולשת שאמרה לרגב כי "תם הטקס" ענה נתניהו ג'וניור כי "את יכולה סוף סוף להגיד מה תעשי אם נפלתי בנט לא יתן להקים ממשלת ימין, למרות שהגוש ישיג 61 ואפשר יהיה להקים ממשלת ימין בלבד, והוא יפנה להקמת ממשלה במקום זאת, עם יאיר לפיד, ליברמן וכחול לבן. האם גם אז תמשיכי לתמוך בו?".

הגולשת הגיבה כי היא מצביעה רק לימין. "מעדיפה ממשלה ימנית ובטוחה שאם הימין יגיע ל-61 מנדטים בבחירות הקרובות, בנט יקים ממשלת ימין. ממשלה נוראה כמו הממשלה הנוכחית, זו לא אופציה", כתבה.

"איך יקים?" שאל נתניהו "הליכוד והחרדים הודיעו כבר שלא ילכו לממשלה שבנט ראש ממשלה, מאיפה תשיגו 61 שהם רק ימין? הרי הדרך היחידה זה ממשלה עם יאיר לפיד וליברמן וכו'. ואת אשכרה סבבה עם זה שבנט יהיה זה שימנע ממשלת ימין, גם אם הגוש השיג 61??"

"דרך אגב", הוסיף נתניהו, "תגידי לבנט שמכתיב לך שלוקח לו ים זמן לנסח לי תגובות דרכך, כמה מאמץ הוא משקיע בזה".

יאיר נתניהו בצלאל סמוטריץ' נפתלי בנט טוויטר מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד