י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בחסדי שמים

בתום יממה וחצי: הנער החרדי שב לביתו

בתום שעות ארוכות של חרדה ודאגה לשלומו, הנער שמעון לוינטל בן ה-14, שב לביתו כשהוא בריא ושלם | הצליח להימלט מההוסטל בו הוא הוא מתגורר בעיר ראש העין ונעדר במשך יממה וחצי | המשטרה הפיצה פרטיו ותמונתו, אך כאמור הוא קפץ לביקור בביתו

בתום יממה וחצי: הנער החרדי שב לביתו
הבחור שמעון לוינטל שיחי' צילום: באדיבות המשפחה

לאחר יממה וחצי של חיפושים נרחבים, הנער המיוחד שנעדר, שמעון לוינטל, שב לביתו בבני ברק.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', בעקבות החשש לחייו, לאחר שנעדר מאז שעות הבוקר אתמול (שלישי), פתחה המשטרה בחיפושים נרחבים אחר שמעון לוינטל, כבן 14, הצליח להימלט מההוסטל בו הוא הוא מתגורר בעיר ראש העין.

לאחר שעות ארוכות שהוא לא שב למוסד או לביתו בבני ברק, במשטרת ישראל האיצו את החיפושים, כשההבנה היא שככל שהשעות נוקפות, כך גובר הסיכון לחייו. כעת, לאחר כמעט יומיים, הוא שב לביתו בריא ושלם.

כזכור, גורמים המעורים בפרטים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', הביעו דאגה שמא הנער איבד דרכו. לדבריהם, הוא אינו מודע לעצמו ולכן ייתכן כי נפל או נפצע ואינו מצליח לתקשר עם סביבתו. אותם גורמים מציינים כי הוא בסבירות גבוהה הוא יכול להימצא בתחבורה ציבורית.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לא מדובר בפעם הראשונה בה הוא נעדר במהלך הימים האחרונים. רק בתחילת השבוע, הצליח הנער להימלט אך נמצא לאחר שעות בודדות. הוא אותר בעבר בתחנה המרכזית בבאר שבע ובפעם אחרת בתל אביב.

איתור נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד