י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מפקפק בפרופסור

הפרשן עמית סגל: "צר לי, זה סקר הזוי"

הפרשן הפוליטי עמית סגל מפקפק בתוצאות הסקר שערך הפרופ' קמיל פוקס ושודר הערב במהדורה המתחרה של 'חדשות 13'. לדברי סגל, התוצאות אינן הגיוניות כלל. "החרדים 13? שני מנדטים ערבים נוהרים לרמטכ"ל לשעבר? צר לי, לא רציני"

הפרשן עמית סגל: "צר לי, זה סקר הזוי"
עמית סגל צילום: Gili Yaari/Flash90

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12', לא מתרגש מהסקר שפורסם הערב (רביעי) בערוץ המתחרה 'חדשות 12' ואף מכנה אותו "הזוי" ו"לא רציני". "במחילה, סקר הזוי", כתב סגל. לדבריו, "מפלגה עם חולדאי ולבני מביאה רבבות קולות של ש"סניקים וכמעט מאה אלף ליכודניקים? החרדים 13? שני מנדטים ערבים נוהרים לרמטכ"ל לשעבר? צר לי, לא רציני".

על פי הסקר, מפלגה חדשה בראשות הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי וציפי לבני משיגה 15 מנדטים.

עוד בסקר, אילו הבחירות היו נערכות היום, והייתה משתתפת בהן מפלגה בראשות גדי איזנקוט, ביחד עם ראש עיריית ת"א רון חולדאי והשרה לשעבר ציפי לבני תמונת המנדטים משתנה באופן דרמטי יחסית.

הליכוד מאבדת שני מנדטים ומקבלת 27, ימינה מאבדת מנדט ומקבלת 21 ובמקום השלישי המפלגה בראשות גדי איזנקוט עם 15 מנדטים. יש עתיד-תל"ם מאבדת חמשה מנדטים ומקבלת 14, הרשימה המשותפת מאבדת שניים ומקבלת 9, כחול לבן מאבדת שני מנדטים גם היא ומקבלת 8, ישראל ביתנו מאבדת מנדט ומקבלת 7, יהדות התורה 7, ש"ס 6 ומרצ 6. העבודה, גשר, דרך ארץ, הבית היהודי לא עוברות את אחוז החסימה.

על פי החלוקה לגושים, גוש הימין מקים ממשלה עם 61 מנדטים, גוש השמאל-ערבים מקבל 51 מנדטים וישראל ביתנו עם 7.

עמית סגל סקר מנדטים קמיל פוקס חדשות 13 ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד