כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

המרוץ להשתלה: מושתל כבד והכבד שהושתל בו הקפיצו את משטרת התנועה

שוטר שעמד בצד הדרך והתבקש על ידי אזרח להקפיצו לבית החולים איכילוב בבהילות לצורך השתלת כבד, והכבד הארוז בצידנית שהיה צריך לחצות כברת דרך ארוכה, מככבים היום בדרמה עליה חתומה משטרת התנועה

אילוסטרציה
אילוסטרציה

תשמעו סיפור שיסביר לכם למה לפעמים שוטרי התנועה חיוניים לחיינו פשוטו כמשמעו: הבוקר במהלך פעילות אכיפה של משטרת תנועה ארצית שרון בצומת קדימה, בה עסק שוטר התנועה - רס"ב רן לייכט , עצר לפתע אזרח לצד הניידת והסביר לשוטר כי קיבל הודעה על מציאת כבד להשתלה בגופו וכי עליו להגיע בבהילות לבית החולים איכילוב בתוך טווח זמן של מחצית השעה.

השוטר, שהיה במהלך פעילות אכיפה שגרתית של משטרת התנועה במחוז השרון, היה עסוק בכתיבת דו"ח לנהגת שעברה במקום, עזב את כל מעשיו ויצא לנסיעה בהולה, כדי לסייע לאזרח להגיע לבית החולים ולקבל את השתלת כבד לה חיכה תקופה ארוכה' תוך שהוא פותח אירוע במוקד אגף התנועה, ומבקש אישור לנהיגה מיוחדת ומבצעית. ואולם כאשר מסר למוקדנית בגל הקשר את פרטי האזרח לשם רישום האירוע , הופתעה השוטרת לגלות כי מדובר בקרוב משפחתה.

במקביל באותו זמן , פנתה דבורה שרר מהמרכז הלאומי להשתלת איברים, אל משטרת התנועה הארצית בבקשת סיוע בהול בהעברת הכבד המיועד להשתלה מביה"ח בלינסון אל ביה"ח איכילוב, ואף ציינה כי האזרח הנדרש להשתלת הכבד עושה את דרכו לניתוח ומדובר בהעברה דחופה תוך פרק זמן של רבע שעה מטעמים רפואיים אל מול העומסים בכבישים .

משימה נרתמה ניידת נוספת ממחוז תל אביב, אשר נשלחה למען העברת הכבד לתל אביב. הניידת הגיעה לביה"ח בילינסון ואספה את נציג המרכז עם הכבד בצידנית.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד