ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הגננות ניצחו את הרשת • פרסום ראשון

למרות הסכם הבראה בין רשת הגנים למשרד החינוך, תביעה שהגישו גננות נגד הרשת, הסתיימה בנצחונן • הרשת תשלם מליון וחצי ש"ח למספר גננות. וזו רק ההתחלה • בפנים: המסמכים והפרטים

הגננות ניצחו את הרשת • פרסום ראשון



למרות הסדר ההבראה שנחתם בסוף שבוע שעבר ברשת הגנים של אגודת ישראל, התביעות המשפטיות של הגננות שטרם קיבלו את שכרן, ואת תשלומי הפיצויים, עדיין מתנהלות בבית המשפט, ואפילו יש פסיקה ראשונה בנושא.

וכך, תחנת ביניים ראשונה נקבעה היום בדיוני בית המשפט, בדרך לסיום הסאגה של הגננות שלא קיבלו שכר, ותובעות פיצויים מרשת הגנים.

בדיון שהתקיים בראשית החודש בבית המשפט, החליט בית המשפט לחייב את רשת הגנים לשלם לאלתר לגננות התובעות את כספי הפיצויים ודמי ההבראה, עוד בטרם יסיים בית המשפט לדון בשאר מרכיבי כתב התביעה.

עו"ד משה אוסדיטשר שייצג את התובעות, הגיש היום לבית המשפט את חישוב הכספים לכל אחת ואחת מהתובעות, ובית המשפט אישר בחתימתו כי את הסכומים הללו תשלם הנתבעת רשת הגנים כצעד ראשון.

עוד הוסיף בית המשפט כי כל יתר רכיבי כתב התביעה יתבררו בהמשך בפסק הדין הסופי. בין מרכיבי כתב התביעה קיימים גם הפרשים על הסכום אותו קבע בית המשפט כי על הנתבעת לשלם כבר היום.



פסק הדין












תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד