י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"משמעות מצמררת"

בבית האבלים: תעודת הוקרה למתנדב שנפטר • צפו

בני משפחתו של מתנדב ארגון זק"א תל אביב חיים רכניצר ז"ל, הופתעו הבוקר לקבל תעודת הוקרה ממפקד תחנת משטרת בני ברק סגן ניצב יאיר וייצנברג שהגיע לניחום אבלים יחד עם צמרת הארגון | במהלך המפגש, עלתה פעילותו המסורה של המנוח במהלך שנות התנדבותו 

בבית האבלים: תעודת הוקרה למתנדב שנפטר • צפו
התעודה מוענקת לבני משפחת הנפטר צילום: זק"א תל אביב

בכירי ארגון זק"א תל אביב, הגיעו הבוקר (חמישי) לבית משפחתו של המתנדב חיים רכניצר ז"ל, אשר הלך לעולמו במוצאי שבת בזמן שהיה עסוק טהרה לנפטר הרה"ח רבי זאב יוסקוביץ ז"ל מחסידי גור שהלך לעולמו במהלך השבת. כזכור, כוחות הצלה ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות אך נאלצו לקבוע את מותו.

המשפחה, היושבת שבעה על אביהם ר' חיים ז"ל, שהיה מתנדב מסור בארגון זק"א תל אביב וממייסדי הארגון, הופתעה במהלך ניחום האבלים של מפקד תחנת בני ברק סנ"צ יאיר וייצנברג אשר העניק להם תעודה ומדליה שהונפקה שבוע לפני פטירתו של אביהם.

התעודה שוגרה על ידי ראש אג"מ במשטרת ישראל ניצב אמנון אלקלעי. התעודה, כך מסבירים בארגון, היא על מלאות חצי יובל שנות התנדבות של הנפטר, שהייתה אמורה להינתן לו בטרם נפל על משמרתו.

הבוקר כאמור, הגיע נציג משטרת ישראל להשלים את המשימה כאשר המילים בתעודה "על סיום התנדבותך" מקבלות משמעות מצמררת.

סנ"צ וייצנברג הגיע כשהוא מלווה במפקד זק"א חיים נוגלבלט, מפקד בסיס זק"א קובי פרטיג, מנכ"ל הארגון צבי חסיד וקצין המבצעים יחיאל גולדמן. בדבריו אמר כי הוא נפעם לגלות איזה אנשים יש בעיר עליה מפקד, והפליג בדברי שבח על המנוח שפעל בצניעות ובמסירות רבה.

בני המשפחה קיבלו בתדהמה ובהתרגשות את התעודה ואמרו כי גם הם מגלים רק היום איזה עולם עצום של חסד מילא אביהם ז"ל והכל בשקט ובצנעה.

מתנדבי זקא זק"א תל אביב תעודת הוקרה ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד