י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ממגננה למתקפה

שלושת הנשיאים צפויים להתחסן בשידור חי

בעוד ברוסיה כבר מחסנים את האזרחים, ובבריטניה הצהירו כי לא ימתינו לאישור סופי של החיסון בארצות הברית ויחלו לחסן את האזרחים בשבוע הבא, ולישראל צפוי החיסון להגיע בעוד כ-3 שבועות, בארצות הברית העניינים קצת יגעים. הנשיאים לשעבר הציעו את עזרתם

שלושת הנשיאים צפויים להתחסן בשידור חי
ברק אובמה צילום: pixabay

ממגננה למתקפה, בעוד בשנה האחרונה היו עסוקים נציגי המדינות במלחמה בנגיף הקורונה, כעת עברו הרשויות לתקוף חזרה את הנגיף על ידי חיסון האזרחים.

בעוד מכל רחבי העולם מתקבלים דיווחים על התחלת שיווק החיסון. בבריטניה הודיעו כי יחסנו החל מהשבוע הבא, ברוסיה כבר החלו להתחסן עם החיסון הרוסי. הבוקר (חמישי) אף דיווחנו על הגעתו הצפויה של החיסון של חברת פייזר לישראל בעוד כ-3 שבועות.

בארצות הברית העניינים קצת יותר יגעים, ובעוד על פי הדיווחים בימים הקרובים אמורים להתחיל לשווק את החיסון, יצאו היום 3 נשיאים לשעבר והציעו את עזרתם לבכירים המנהלים את המאבק בנגיף הקורונה.

על פי הדיווח ב-CNN, נשיאי ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, ג'ורג' בוש וברק אובאמה הציעו את עזרתם לדוקטור אנתוני פאוצ'י המרכז את המאבק בנגיף הקורונה טעם ממשלו של טראמפ, והציעו כי הם יקבלו את החיסון לקורונה בשידור חי, ובכך יעודדו את אזרחי ארצות הברית להתחסן ולנצח את הנגיף.

כאמור, על פי דיווח ראשוני שהגיע ל'בחדרי חרדים', מקור בכיר בקופת החולים מכבי אמר הבוקר כי בעוד כ-3 שבועות יגיעו החיסונים המיוחלים כל כך לנגיף הקורונה לישראל. עוד חשף הבכיר כי מדובר בחיסון של חברת פייזר שזכה ל-95% יעילות. "קופות החולים יחלו לחסן מיד את אוכלוסיות היעד" אמר הבכיר. מדובר בבשורה של ממש, כאשר עיני כל העולם נשואות אל הפצת החיסונים שישחררו את העולם מלפיתתו של הנגיף.

 

נשיא ארצות הברית קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד