י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בצעד חריג

אולם ענק נבנה בירושלים לצורך משפט נתניהו

פתיחת משפטו של ראש הממשלה נתניהו הולך ומתקרב ובמערכת בתי המשפט נערכים לכך בהתאם. על פי דיווח הערב, נבנה אולם ענק שיאכלס את עשרות האנשים שעשויים להשתתף בדיונים הרבים שיתפרסו על פי המסתמן על פני כמה שנים

אולם ענק נבנה בירושלים לצורך משפט נתניהו
נתניהו בפתח בית המשפט צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

לאחר שהפרקליטות דחתה הערב (חמישי) את בקשת ביטול כתב האישום נגד בנימין נתניהו, הכתב המשפטי של 'חדשות 13' אביעד גליקמן מדווח כי בימים אלה נבנה בבית המשפט המחוזי בירושלים, אולם ענק שישמש את הרכב השופטים, הנאשמים, עורכי הדין והעיתונאים במשפט נתניהו. האולם החדש הינו תוצר של חיבור של שני אולמות משפט צמודים, וזאת על מנת שיכולו להכניס לאולם אחד את כלל המשתתפים.

על פי הדיוח, מדובר בצעד חריג ונדיר שמאחד שני אולמות של שופטים לאולם אחד גדול, שכן לצורך כך הרסו גם חדר של עוזרים משפטיים וכל זה כדי שיוכלו להיכנס עשרות רבות של אנשים.

בתוך כך, בעקבות טענותיהם של פרקליטי ראש הממשלה והדרישה לבטל את כתב האישום בתיקי האלפים, פרקליטות המדינה השיבה היום לבית המשפט המחוזי בירושלים כי אין בכוונתה לבטל את כתב האישום.

בפרקליטות שיגרו מכתב מפורט הדוחה את טענותיו של נתניהו אחת לאחת. בסביבתו של ראש הממשלה תקפו את תשובת הפרקליטות ואמרו כי "במקום לקחת אחריות על איום עדים בסחיטה ואיומים, זיוף והסתרה של תמלילים, הדלפות פליליות, השתקת עדים, התעלמות מראיות מזכות ופעולות פליליות רבות נוספות שבוצעו וזיהמו את ההליך נגד ראש הממשלה, הפרקליטות מתפרקת מכל אחריות תוך שהיא מעוותת את המציאות".

"כל התעלולים המשפטיים של הפרקליטות לא יכולים להסתיר את העובדה שלא הייתה שום עבירה אלא הומצאה עבירה במיוחד עבור ראש הממשלה נתניהו", אמרו גורמים בסביבת נתניהו.

משפטו של בנימין נתניהו אביעד גליקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד