ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צפו בראיון

שר התיירות של בחריין: "שיתוף פעולה ביטחוני יועיל לשתי המדינות"

שר התעשייה המסחר והתיירות הבחרייני שהגיע לביקור מיוחד בישראל, העניק ראיון ל'כאן11' בו התייחס לשיתוף הפעולה בין ישראל למדינתו בכל התחומים | לדבריו: "האינטרסים מול איראן זהים בשתי המדינות"

שר התיירות של בחריין: "שיתוף פעולה ביטחוני יועיל לשתי המדינות"
שר התיירות הבחרייני, זאיד א-זיאני צילום: מתוך שידורי כאן 11

שר התעשייה, המסחר והתיירות הבחרייני, זאיד א-זיאני, העניק ראיון מיוחד ל'כאן 11' בנושא הכלכלה הישראלית, ההתמודדות המשותפת נגד איראן, בחירתו של ג'ו ביידן וגם ענף התיירות.

שר התיירות של בחריין אומר ל'כאן 11' כי "שיתוף פעולה ביטחוני יועיל לשתי המדינות". זיאד א-זיאני הוא שר התיירות, המסחר והתעשייה של בחריין ומתוקף תפקידו, הוא אחד השרים שהקשר שלו עם ישראל הפך לגלוי.

בריאיון מיוחד לכאן חדשות, הוא מתייחס גם לדברים שבאחריותו – קשרי התיירות והקשרים הכלכליים בין המדינות, אבל גם לשיתוף הפעולה וזהות האינטרסים של בחריין וישראל מול איראן.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', היחסים עם בחריין מתחממים, בחריין הודיעה כי "בחריין לא תעשה הבחנה בין מוצרים שיוצרו בישראל לבין מוצרים מהתנחלויות", כך אמר אתמול (חמישי) שר התעשייה המסחר והתיירות של בחריין, זאיד בן רשיד אל-זיאני. בחריין לא תבצע הבחנה בין מוצרים מישראל לבין מוצרים מההתנחלויות ותתייחס לכל המוצרים הללו כ"ישראלים".

"נתייחס להכל כמוצרים ישראליים. אין לנו שום בעיה עם תיוג או מקור", אמר השר. כך פורסם בסוכנות הידיעות "רויטרס" הפלסטינים כועסים מאד.

על פי הנחיות האיחוד האירופי, יש לסמן בבירור את מוצרי ההתנחלויות ככאלה כאשר הם מיוצאים למדינות חברות באיחוד האירופי. אך ממשל טראמפ בחודש שעבר הסיר הבחנות מהמכס בארה"ב בין סחורות שיוצרו בישראל ובהתנחלויות.

בחריין שר התיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד