ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המגמה נמשכת

סקר: גוש ימין-חרדים משיג בקלות את המנדטים להרכבת הממשלה

המגמה נמשכת, בבחירות הקרובות הימין יוכל להקים קואליציה יציבה וחזקה עם 4 מפלגות בלבד, הליכוד, ימינה, ש"ס ויהדות התורה | גם בשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה ממשיך נתניהו להוביל בפער ניכר משאר המועמדים

סקר: גוש ימין-חרדים משיג בקלות את המנדטים להרכבת הממשלה
בלוק הימין עם ראש הממשלה צילום: באדיבות המצלם

הרוחות במערכת הפוליטית סוערות עם אישור החוק על פיזור הכנסת בקריאה טרומית, ומטבע הדברים עם התקרבות הבחירות ידי הסוקרים בישראל מלאות בעבודה.

הבוקר (שישי) בסקר שפורסם ב'מעריב' המגמה נמשכת, על פי הסקר נתניהו ממשיך להוביל בראש בנט לא הרחק אחריו, ויחד עם המפלגות החרדיות גם בסקר הזה יש לגוש הימין - חרדי לא פחות מ-67 מנדטים איתם יוכלו להרכיב ממשלה בקלות, גוש ליברמן מקבל 8 מנדטים, והשמאל - ערבים יסתפקו רק ב-45 מושבים בבית הנבחרים.

על פי הסקר, לו הבחירות היו מתקיימות היום, זו מפת המנדטים: הליכוד 29, ימינה 22, יש עתיד 18, הרשימה הערבית המשותפת 11, כחול לבן 10, ש"ס 9, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 7, מר"צ 6.

עוד בדקו ב'מעריב' את שאלת ההתאמה לראשות הממשלה, הם שאלו את המשתתפים בסקר "מי מהאישים הבאים אתה רוצה כראש ממשלה?", נתניהו מוביל בראש עם 33%, זה גם סך האחוזים של הנשאלים שלא ידעו מי עדיף להם או שבחרו במועמד אחר. נפתלי בנט ויאיר לפיד הרחק מאחור עם 14% ו-12% בהתאמה, סוגר את הרשימה ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ עם 8% בלבד.

סקר מעריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד