י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לחזור לחיים שפויים"

סגן הפרוייקטור דיבר על מסכות במשך שנים; ג'ונסון לא התחבר

ראש ממשלת בריטניה דחה את דבריו של סגן הפרוייקטור לקורונה במדינה שאמר במסיבת עיתונאים כי ייתכן ועוד שנים אזרחים יסתובבו ברחוב עם מסכות. "אני רוצה לחזור לחיים שפויים ככל האפשר"

סגן הפרוייקטור דיבר על מסכות במשך שנים; ג'ונסון לא התחבר
בוריס ג'ונסון צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, לא הסכים עם סגן פרוייקטור הרפואה הראשי במדינה, ג'ונתן ואן-תם, שאמר בתדרוך לתקשורת לגבי נגיף הקורונה כי הבריטים עשויים ללבוש מסכות "במשך שנים".

"אני חושב שאותם הרגלים שלמדנו מהם עוצרים בבירור את התפשטות נגיף הקורונה, כמו שלמדנו על נגיפים האחרים כמו שפעת, ואולי המסכות יימשכו שנים רבות", אמר ואן-טם לעיתונאים, בהתייחסו ללבישת מסכות ולחיטוי ידיים. "וזה יכול להיות דבר טוב אם כן".

בוריס ג'ונסון פחות התחבר לדברים, והדגיש שיש לו "תקוות גדולות" לגבי ההשפעה של החיסון ואמר שהמדינה תרצה לחזור לחיים "כמעט נורמליים".

ואן-תם הבהיר שהוא לא מתכוון שהממשלה תמשיך להמליץ ​​על מסכות והתרחקות חברתית "לנצח" אלא כי אנשים מסוימים עשויים לשנות את הרגליהם האישיים לאחר תום המגיפה.

הוא הביא כדוגמה כמה מדינות באסיה בהן אנשים חובשים לעתים קרובות מסכות פנים על בסיס קבוע במשך שנים, עוד לפני מגפת הקורונה. "אני מקווה שנחזור לעולם הרבה יותר נורמלי," הוסיף.

עד כה למעלה מ-60,000 בריטים מתו מנגיף הקורונה, כך על פי ה"גרדיאן".

בריטניה קורונה בוריס ג'ונסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד