י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ישנו פגם שורשי"

דיון בבית המשפט: יבוטל כתב האישום נגד נתניהו?

לאחר שעורכי דינו של נתניהו דרשו לבטל את כתב האישום, בית המשפט המחוזי בירושלים דן היום בטענות | עורך דין עמית חדד: "ישנו פגם שורשי שמספיק בכדי לבטל את כתב האישום"

דיון בבית המשפט: יבוטל כתב האישום נגד נתניהו?
נתניהו בבית המשפט בדיון הקודם צילום: עמית שאבי, פלאש 90

בבית המשט המחוזי בירושלים מתקיים היום (ראשון) דיון בדרישת פרקליטי ראש הממשלה לבטל את כתבי האישום נגדו. הדיון מתקיים במסגרת הטענות המקדמיות והוא נערך ללא הנאשמים, אלא בהשתתפות עורכי הדין בלבד.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר הגישו עורכי הדין של נתניהו כ-200 עמודים, שלפי טענתם מוכיחים כי ראש הממשלה סומן מראש על ידי מערכת אכיפת החוק, וכי בתיקים נגדו נעשה שימוש באמצעים פסולים ופליליים, זיהום חקירות ואכיפה בררנית.

המסמך שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים חושף כי בחקירות ראש הממשלה בוצעו מעשים פליליים בקנה מידה חסר תקדים, כך טוענים אנשי ההגנה. "הדרך בה נוהלו החקירות מעידה על כך שכבר בשלב מוקדם הבינו החוקרים כי ראש הממשלה לא ביצע כל עבירה, ולכן הם לא חקרו עבירה, אלא המציאו עבירה ואז ביצעו מעשים פליליים כדי להוכיח אותה", נכתב.

במהלך הדיון שמתקיים מאז שעות הבוקר, טען עור דינו של נתניהו עמית חדד כי כתבי האישום נולדו כתוצאה מרדיפתו של ראש הממשלה. "בהתנהלות המדינה יש פגם שורשי שמספיק בכדי לבטל את כתב האישום נגד נתניהו", אמר חדד. "מה קרה בתיק הזה ומה פתאום הזדרזו כל המערכות כולן לנהל ריצה שאי אפשר להסביר אותה בשום דרך להגשת כתב אישום, הכל בזמן שראש הממשלה נמצא בבית הלבן, מציג את תכנית המאה".

"היועץ המשפטי לממשלה צייר מצג בהודעותיו כאילו שזה נעשה כדת וכדין", טען עורך דין עמית חדד, "עם כל הכבוד - כשהגורמים הרשמיים הבכירים ביותר מציגים מצג שגוי אי אפשר להגיד לראש הממשלה נפלת בפח וזו בעיה שלך".

 

משפטו של בנימין נתניהו כתב אישום עו"ד עמית חדד היועץ המשפטי לממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד