י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מכניסים אנשים לבידוד בטעות

זעם במשרד הבריאות: פיקוד העורף לא מתפקד

למרות מאות מיליונים שהושקעו בה, לא מצליחים בפיקוד העורף להשתלט על ניהול מערך הלחימה בנגיף הקורונה, וסופגים זעם רב ממשרד הבריאות ומהמשטרה "הם מכניסים אזרחים תמימים לבידוד בטעות"

זעם במשרד הבריאות: פיקוד העורף לא מתפקד
מחלקת קורונה באיכילוב צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

נגיף הקורונה מכה בכל רחבי העולם כבר מעל לשנה, 10 חודשים כבר מנהלים בפיקוד העורף מאמצים להתמודדות עם הנגיף, ועל פי גורמים במשרד הבריאות, גם לאחר זמן כה רב, המערך של פיקוד העורף ב'מפקדת אלון' שתפקידה לנהל את משבר הקורונה, לא מתפקד.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', בכירים במשרד הבריאות מטיחים ביקורת קשה נגד פיקוד העורף, על כך שלמרות הזמן הרב שעבר, ולמרות מאות המיליונים שהושקעו במערך, הוא לא מתפקד, והוא לא יודע לספק תשובות ונתונים, ואף מכניס אנשים לבידוד בטעות.

עוד דווח כי לא רק במשרד הבריאות טוענים כך, גם המשטרה שנדרשת לאכוף את הבידוד אינה מרוצה מההתנהלות במפקדת אלון, כאשר הם נאלצים לחפש ולאכוף את הבידוד של אזרחים תמימים שכלל לא נדרשים לבידוד.

ב'חדשות 12' דווח כי הם פנו למפקדת אלון במשך השבועיים האחרונים בניסיון לקבל נתונים על פעילותה, ומשום מה הנתונים שאמורים להיות גלויים לעין כל לא נמסרו.

כזכור לפי מספר שבועות ביקרו במקום חברי ועדת המשנה למדיניות ואסטרטגיה, בראשות חבר הכנסת צבי האוזר, וכבר אז נטען כי ישנה בעיה חמורה של חוסר שיתוף פעולה של הציבור עם חקירות אפידמיולוגיות ועם בדיקות לאיתור נגיף הקורונה, בעיה שפיקוד העורף לא מצליח להתגבר עליה.

קורונה פיקוד העורף משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד