י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נחשף במהלך החקירה

מרדף מטורף: תיעד עצמו עם נשק על רגליו • צפו

שני תושבי רמלה שבצעו עבירות תנועה חמורות נעצרו. במהלך חקירתם גילתה המשטרה תיעוד וידאו בו נראה אחד החשודים נוהג ועל ברכיו מונח אקדח | מעצרם הוארך בבית המשפט בלוד | צפו בתיעוד מהמרדף

מרדף מטורף: תיעד עצמו עם נשק על רגליו • צפו
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

היחידה המרכזית במחוז מרכז סיימה הבוקר (שני) את חקירתם של שני תושבי רמלה שנעצרו בחודש שעבר לאחר שביצעו עבירות תנועה חמורות. במהלך החקירה, בדקו חוקרי הימ"ר את המכשיר הסלולרי של אחד החשודים ומצאו בו סרטון, בו החשוד צילם עצמו תוך כדי נהיגה כאשר על ברכיו אקדח.

לאחר חקירה ממושכת שכללה, בין היתר, עדות מומחה נשק במשטרת ישראל, יוגש היום נגד אחד החשודים כתב אישום בגין אחזקת הנשק, המבוסס, בין היתר, על הסרטון שנתפס.

האירוע התרחש לפני כשלושה שבועות לפנות בוקר בכביש 40, לאחר שמתנדבי משטרה ביקשו לבדוק רכב שהעלה את חשדם. הנוסעים התבקשו לעמוד בצד הדרך, כאשר ירדו המתנדבים לבדוק את הרכב, נמלטו השניים בנסיעה מהירה נגד כיוון הנסיעה תוך סיכון ממשי למשתמשים בדרך.

במהלך המרדף שנערך אחרי השניים הם חצו שני צמתים באור אדום במהירות של כ- 150 קמ"ש תוך שהם כמעט ופוגעים בניידת מג"ב אשר ביצעה חסימה לרכב הנמלט. בהמשך המרדף ננטש הרכב על ידי החשודים שהצליחו להימלט.

למחרת האירוע, דיווחה בעלת הרכב המקורבת לשניים בתחנת המשטרה כי רכבה נגנב בשעות הלילה על אף שידעה כי מדובר בדיווח שקרי.

עם היוודע זהות המעורבים, הועברה החקירה לטיפול היחידה המרכזית שעצרה את שני החשודים, במהלכה התגלה הסרטון עם האקדח. בנוסף, עלה כי נהג הרכב פסול נהיגה למשך 30 חודשים ע"י בית המשפט.

מעצר החשודים הוארך מעת לעת והיום יוגש בעניינם כתב אישום בבימ"ש המחוזי בלוד.

רמלה נשק מרדף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד