י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
משיב במתקפה לליכוד

הח"כ עקץ: "חבל שלקורונה לא קוראים בנט"

בנאום שנשא הערב ח"כ נפתלי בנט במליאת הכנסת, התייחס להתקפות נגדו מטעם הליכוד ואמר: "חבל שלנגיף לא קוראים 'בנט', ככה הייתי בטוח שמישהו בממשלה היה נלחם בו כי בממשלה מעדיפים להתעסק בפוליטיקה במקום במה שחשוב" • בנט עקץ גם את נציגות הליכוד בוועדה לבחירת שופטים: "התאהבו בצעקות והנה תחת המשמרת שלהם מונו 61 שופטים מהצד השני"

הח"כ עקץ: "חבל שלקורונה לא קוראים בנט"
נפתלי בנט במליאה צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט נשא הערב (שני) דברים במליאת הכנסת ואמר כי "לסגר השלישי ישראל לא נכנסת בגלל נגיף הקורונה אלא בגלל נגיף הפוליטיקה שממשלת ישראל וראשה לא מצליחים להיגמל ממנו. חבל שלנגיף הקורונה לא קוראים נפתלי בנט. ככה הייתי בטוח שמישהו בממשלה היה נלחם בו כי בממשלה מעדיפים להתעסק בפוליטיקה במקום במה שחשוב".

עוד אמר בנט כי "השבוע אני רואה תופעה שצדה את עיני. יש תפיסה שאוחזת בממשלה שקיטורים וצעקות הם תחליף למעשים. איילת שקד מינתה מאות שופטים שמרנים בלי הרבה צעקות, היא לא קיללה. היה שם אחד, בצלאל סמוטריץ', שבזמן המגפה - הבין שיש עכשיו סגר, התנפל על הכבישים, על התחבורה הציבורית - ניצל את העובדה שאין תחבורה ופשוט ביצע. 'היה שם מנכ"ל שהביא את מיי הריטג׳, את מלוניות הקורונה בתוך 96 שעות".

"מהצד השני - אסנת מארק צועקת 'מה נהיה? בושה וחרפה', ושואלים אותה, אבל את היית אמורה לטפל בזה. אבל אתמול במשמרת שלה מינו 61 שופטים, שופטים בדיוק הפוכים מעמדות הימין. אבל היא צעקה, וואלה איזה צעקות. הראתה להם מה זה. איזה קללות. אבל 61 שופטים מהצד השני, מונו גם מונו".

בנט הוסיף ותקף, "ויש גם את מירי רגב שעצרה את המטרו. התכנית התחבורתית הכי חשובה במדינת ישראל. אבל מה? היא גם צועקת: 'האשכנזים, אליטיסטים. ישראל הראשונה. ישראל השנייה', ואני שואל: מה עשיתם? מה עשיתם מתחילת המגפה? "בוא אני אראה לך", אומר ראש הממשלה, "אתם מסיתים. והנה אני הולך להביא חיסונים".

"אתם מבינים?", שאל השר לשעבר את הח"כים, "ההישג הענק של מדינת ישראל זה חיסונים. לא דאגת להביא חברות בדיקות. לא דאגת לסגור את שדה התעופה או לפחות לבדוק. אתה לא מבקש ממי שעולה על מטוס לעשות בדיקה לפני ההגעה לישראל. באיי סיישל עושים את זה. בישראל לא עושים את זה. ואז אתה מספר שמכל העולם באים ולומדים מאיתנו כמה אנחנו נפלאים. הבנתי, זו השיטה".

לסיכום אמר, "זו ממשלה של מילים, קיטורים, התבכיינות, רק לא תוצאות. וכמה מילים. כמה מסיבות עיתונאים. 'הנחיתי, דרשתי, אמרתי, חזיתי, ראיתי לפני כולם', עכשיו צריך להתעורר. כנראה שהבעיה זה שאף אחד מהם לא היה בעולם העסקי".

"אתם השתגעתם? איפה הניהול? איפה המקצועיות? צריך להיות מקצועי. אני מבקש בשם עסקי ישראל. אני מבקש בשם כמעט מיליון אנשים שישתחררו לשוק העבודה ביולי, אני מבקש: תתעוררו". סיכם.

נפתלי בנט קורונה מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד