י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פמפורובו - היעד שלכם לחופשת הפסח

נותרו חדרים אחרונים בעיירת הנופש הקסומה בבולגריה ביעד הכי מבוקש בחו"ל: פמפורובו! ליאור וייץ מזמין אתכם לשמוע על השילוב המושלם של חופשת סקי במלון 5 כוכבים דלוקס, הכולל טיסות ישירות ופנסיון מלא כשר למהדרין

פמפורובו - היעד שלכם לחופשת הפסח

בקיץ שעבר החליטו בשינפלד תיירות לנסות את מזלם עם אתר תיירות חדש שהקהל הישראלי טרם שמע עליו, עיירת נופש קסומה בבולגריה, בעלת שם יוצא דופן: פמפורובו. את ההצלחה המסחררת של אותה חופשה זוכרים בשינפלד עד היום. "מאות לקוחות שלנו הרימו טלפונים ושלחו מכתבי תודה נרגשים אחרי שחזרנו לארץ, וסיפרו כמה הם נהנו בפמפורובו. רבים ביקשו לבקר שם שוב, ולכן בפסח הבא עלינו לטובה החלטנו לחזור לפמפורובו".

המלון בפמפורובו נחשב למלון הכשר הגדול והמפואר ביותר בבולגריה. מלון אמרנו? כדאי שנדייק ונקרא לו בשמו: ארמון. העיצוב היוקרתי שלו מזכיר במידה רבה את הארמונות הגדולים של אירופה, בשילוב עם כל הפינוקים האפשריים שמלון 5 כוכבים דלוקס יכול להציע. חדרים מרווחים, סוויטות מלכותיות, מועדון כושר ובריכה, מרכז ספא חדשני, חדרי אוכל ענקיים ובית כנסת מפואר בו יזכו האורחים לשיעורי תורה ודף יומי.

מי שחשובה לו אווירת החג של פסח ישמח לשמוע ששינפלד השקיעו השנה מעל ומעבר כדי שלאורחים יהיה פסח מעולה. מעצבת אירועים מיוחדת נשכרה כדי להכין את המלון וחדרי האוכל בעיצוב חגיגי ומלכותי. את החופשה מלווה משגיח כשרות יר"ש צמוד תחת השגחת הרב הגאון משה נחשוני , ומגיע שף מיוחד מברוקלין המתמחה במאכלים יהודיים מסורתיים טעימים ומגוונים. כל האוכל גלאט כשר לא שרויה.

המוטיב המרכזי בחופשה הוא בריאות, התחדשות וכיף. בספא של המלון ניתן לקבל טיפולים מפנקים מהצוות המקצועי. הטיפולים מעולים לכל מי שסובל מבעיות בריאותיות שונות, כאבים, מתחים, לחץ דם, או למי שפשוט רוצה להירגע ולנוח משגרת היום. בנוסף יוצאות מהמלון הסעות מאורגנות לעיירת המרחצאות המפורסמת דווין – מקום הידוע בבריכות המינרליים וביכולות המרפא המופלאות שלו. פסח השנה גם יוצא בדיוק בעונת הסקי באירופה, ובפמפורובו נמצא אחד מאתרי הסקי הטובים באירופה. צוות מדריכים דוברי עברית ובוגרי מכון וינגייט מגיעים במיוחד מישראל כדי ללמד את הנופשים לגלוש בשלג. זה כיף עצום שמתאים לכל אדם בכל גיל, במיוחד למשפחות עם ילדים.

לכל החבילה הזאת תוסיפו פעילויות סביב השעון, סדנאות, הרצאות, חוגים לילדים, וכמובן ההופעה הגדולה של פסח עם גדול הזמר החסידי יוסף חיים שוואקי שיגיע להופיע בפמפורובו יחד עם כוכב להקת הקינדרלעך יונתן שינפלד והמפיק המוסיקלי גרשון פרישטט. מסוג ההופעות שאפילו בארץ קשה להשיג להן כרטיסים, ועל אחת כמה וכמה כשהיא מתקיימת בחו"ל.

מבחינת דילים ומחיר אין לשינפלד תחרות, ועל כך יעידו מאות הנופשים שכבר הבטיחו לעצמם מקום בחופשה לפסח. האלטרנטיבות הפופולריות כמו תמיד הן חופשות בעיירות חוף בטורקיה, קפריסין או אירופה, אבל בגלל שפסח יוצא השנה בחורף הבחירה ההגיונית היא חופשת סקי וספא מרתקת ומפנקת, ודווקא לא חופשה ליד הים היכן שקר וסגרירי. זו גם החופשה המשתלמת ביותר לישראלי, שמחפש לקבל כמה שיותר תמורת המחיר: גם מלון 5 כוכבים דלוקס, גם טיסות ישירות, גם פנסיון מלא עם טרקלין אירי במשך היום המציע אוכל ושתייה חופשית, גם ספא, גם נסיעות חופשי לעיירת המרפא דווין, גם טיולים לאתרים יפהפיים - והכל במחיר חסר תקדים ומחירים מיוחדים לילדים ומשפחות. מי שרוצה להבטיח את מקומו בפמפורובו כדאי שיתקשר עכשיו ולא יחכה לרגע האחרון.


















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד