י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גניבה ואבידה

פלסטיני נתפס על אופנוע גנוב; החוקרים נדהמו מהתשובה

רוכב אופנוע פלסטיני שעורר את חשדם של השוטרים עוכב לבדיקה שגילתה כי האופנוע נגנב זמן קצר קודם לכן מרמת גן | הפלסטיני טען בחקירתו כי הוא 'מצא' אותו מונע, וכי הוא "רק רצה להגיע ליעדו"

פלסטיני נתפס על אופנוע גנוב; החוקרים נדהמו מהתשובה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פלסטיני תושב קלקיליה, נתפס במהלך הלילה כשהוא רוכב על אופנוע ברמת גן, לאחר שעורר את חשדם של בלשי תחנת משטרת בני ברק ושוטרי מג"ב. השוטרים, הורו לפלסטיני לעצור בצד ולהזדהות בפניהם.

אלא, שבבדיקת זהות הרוכב ופרטי האופנוע, מצאו השוטרים כי הוא נגנב זמן קצר לפני כן מהעיר רמת גן ואילו הרוכב, הנו תושב קלקיליה בן 23 השוהה בארץ בניגוד לחוק. בדיון שהתקיים הבוקר, החליט בית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים.

במהלך חקירתו, כך נודע ל'בחדרי חרדים', הפתיע החשוד את החוקרים כאשר טען בפניהם כי מצא את האופנוע כשהוא מונע, ותכנן לנטוש אותו לאחר שיגיע ליעדו. במשטרה, כך מסתבר, לא קיבלו את הטיעון.

עורך דינו של החשוד הודה היום בבית המשפט כי מדובר בטענה 'תמוהה', אך טען כי אין הוכחה חד משמעית כי אכן האופנוע נגנב על ידי החשוד.

"אין מחלוקת שהוא נתפס כשהוא רוכב על האופנוע", אמר עורך דינו, "רק שיש לו גרסה מסוימת לגבי אותו רגע שהוא עלה על האופנוע, דהיינו שלא נטל אותו בעצמו".

כאמור, בית המשפט לא קיבל את בטענות והורה להאריך את מעצרו. מהמשטרה נמסר כי במסגרת פעילות ממוקדת למניעת עבירות רכוש, הבחינו אתמול בלשי המשטרה ברוכב אופנוע שעורר את חשדם ברמת גן ולפיכך בקשו ממנו לעצור בצד הדרך. אחרי שזוהה כמי שנוהג על כלי רכב גנוב הוא נעצר לחקירה.

פלסטיני גנב אופנוע רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד