י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חי בערוץ 20

הסודות שלא סופרו: משדר הצדעה מיוחד ל'יד לאחים'

פעילות יד לאחים להצלת נשמות אובדות מכפרים עויינים, נעשית מטבע הדברים רחוק מהעין, אבל לרגל 70 שנות פעילות היא תיחשף לראשונה לציבור הרחב במשדר הצדעה מיוחד של ערוץ 20 • בתכנית המושקעת: כתבות מרתקות מהשטח, כולל של חילוץ מורכב מכפר סמוך לשכם, פאנל של מחלצים וילדים שחולצו וכן מופע של אהרן רזאל וישי לפידות • יד לאחים: "מזמינים את רבבות עמך ישראל, תומכי ואוהדי יד לאחים לצפות בערב המיוחד והמושקע ולראות טעימות, מעט מזעיר, של מפעל ההצלה האדיר" • כל הסודות שלא נחשפו במשדר מיוחד, מחר (רביעי) בערוץ 20

הסודות שלא סופרו: משדר הצדעה מיוחד ל'יד לאחים'
הצלת משפחות יהודיות צילום: מתוך אתר יד לאחים

לרגל 70 שנה להיווסדות ארגון 'יד לאחים', יערוך ערוץ 20 בטלוויזיה משדר הצדעה היסטורי מיוחד, שישודר לצופים ביום רביעי הקרוב, כ"ג בכסלו, ה-9.12 למניינם, בהנחיית איש הרדיו והטלוויזיה מנחם טוקר.

המשדר המיוחד יציג בפעם הראשונה אי-פעם תיעוד חילוץ של אישה וילדיה מכפר עויין בשומרון בסמוך לשכם שלווה על ידי כתב הערוץ, זאת לצד כתבות מרתקות נוספות מהשטח, פאנלים עם ניצולות, מחלצים ואישי תקשורת ומופע מוזיקלי מיוחד של אהרן רזאל וישי לפידות.

במסגרת הפאנלים יופיעו גם לראשונה ילדים יהודיים שחולצו עם אמותיהם מהכפרים שיספרו מכלי ראשון על החילוץ שלהם, לצד אנשי מחלקת הביטחון של הארגון שמבצעים את החילוצים המורכבים - שיספרו על מה שעובר עליהם ברגעי הדרמה ההרואיים של חילוץ נשים וילדים יהודיים.

ערב ההצדעה המיוחד יחל בשעה 21:00 בערב וימשך 4 שעות עד לשעה 1:00 אחר חצות. הציבור הרחב שמעוניין לצפות בערב המושקע והייחודי, יוכל לעשות זאת גם באתר יד לאחים וכן בערוץ היו-טיוב ובעמוד הפייסבוק שלו.

ביד לאחים אומרים: "פעילות הארגון לחילוץ נשים יהודיות מעומק השטח ומול כל הסיכונים ושיקומן בדירות מסתור, נעשה מטבע הדברים רחוק מהעין. לרגל 70 שנה לפעילות ההצלה המיוחדת של נשמות אובדות והחזרתן לעם ישראל, נאפשר בפעם הראשונה הצצה יוצאת דופן, תחת כללי בטחון מחייבים, לפעילות הזו. אנו מזמינים את רבבות עמך ישראל, תומכי ואוהדי יד לאחים לצפות בערב המיוחד והמושקע ולראות טעימות, מעט מזעיר, של מפעל ההצלה האדיר וסודות מהשטח שלא נחשפו עד כה, זהו משדר שלא כדאי לפספס אותו. אנו מודים לערוץ 20 שנתן לנו את הבמה והעניק לציבור את היכולת להציץ לפעילות זו". 

רוצים תזכורת לקראת פתיחת השידור? לחצו כאן

 

יד לאחים מנחם טוקר ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד