י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
השטן בהתגלמותו

הגננת המתעללת הורשעה: "אכזריות, הטלת אימה, ביזוי והשפלה"

הגננת המתעללת כרמל מעודה, הורשעה היום בבית המשפט בגין שורה של מעשי התעללות חמורים בפעוטות | "מדובר בסדרת מעשים מתמשכת שיש בה פוטנציאל רב לגרימת סבל או נזק לפעוטות", כתב השופט

הגננת המתעללת הורשעה: "אכזריות, הטלת אימה, ביזוי והשפלה"
אילוסטרציה צילום: pixabay

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע היום (רביעי) את הגננת כרמל מעודה, בשורה של מעשי ההתעלות חמורים בפעוטות שהיו בגן תחת הנהלתה. "מדובר בסדרת מעשים מתמשכת שיש בה פוטנציאל רב לגרימת סבל או נזק לפעוטות, ויש בה משום אכזריות, הטלת אימה, ביזוי השפלה או דיכוי", כתב השופט עמי קובו.

כזכור, לפני כשנה וחצי הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד מעודה, בגין 18 אישומים הכוללים עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע ותקיפת קטין. על פי כתב האישום, בין התאריכים 16.06.19-27.05.19 הייתה הנאשמת הבעלים ומנהלת גן משפחתון "בייבי לאב" בראש העין, המיועד לתינוקות ולפעוטות בין הגילאים 3 חודשים עד 3 שנים.

במהלך תקופה זו, בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתה בגן, תקפה מעודה 11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים. כתב האישום מפרט את המעשים האכזריים והחריגים שביצעה: כיסתה ראשם של הקטינים בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה; קשרה ידי קטין באמצעות חוט למשך דקות עד שעות.

היום, במהלך הדיון בבית המשפט, הטיחו חלק מהורי הפעוטות במעודה טענות קשות. "אין לכאורה על הדמעות של הילדים, על הטיפולים שהם עוברים. היום תרוויחי ביושר את מה שעשית", זעק אחד ההורים.

"הנאשמת", כתב השופט בספק הדין, "שהיא בעלת גן ילדים וגננת בגן, שהייתה אמונה על שלומם, ביטחונם ורווחתם של התינוקות והפעוטות בגן, בגילאי 3 חודשים עד 3 שנים, ביצעה במהלך התקופה שבין 27.5.19 ועד ל-16.6.19, פעם אחר פעם מעשי תקיפה והתעללות בתינוקות ובפעוטות בגן, יום אחר יום".

השופט הוסיף כי רבים ממעשיה של מעודה מהווים התעללות בפעוטות ותקיפת קטינים במספר רב של מקרים. "מדובר בסדרת מעשים מתמשכת שיש בה פוטנציאל רב לגרימת סבל או נזק לפעוטות, ויש בה משום אכזריות, הטלת אימה, ביזוי השפלה או דיכוי".

"כל זאת", נכתב בפסק הדין, "תוך שקיים פער כוחות רב, ויחסי תלות בין הנאשמת, הגננת, לבין העוללים הרכים בשנים. מעשי הנאשמת הטילו מרות ומורא על הפעוטות, והיה בהם משום ענישה והפחדה, תוך שניכר כי הפעוטות היו חסרי ישע לחלוטין אל מול הנאשמת".

הרשעה כרמל מעודה התעללות התעללות בילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד