כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חיסון טבעי

האמא חלתה והתינוק נולד עם נוגדנים לקורונה

סלין נג-צ'אן אישה סינגפורית שחלתה בחודש מרץ האחרון בקורונה, ילדה בתקופה האחרונה תינוק עם נוגדנים לנגיף שמכה בכל רחבי העולם

האמא חלתה והתינוק נולד עם נוגדנים לקורונה
אילוסטרציה צילום: pexels

אישה סינגפורית בשם סלין נג-צ'אן שחלתה בנגיף הקורונה בחודש מרץ האחרון, ילדה בחודש שעבר תינוק עם נוגדנים נגד נגיף הקורונה.

"רופא הילדים אמר שהנוגדנים לנגיף הקורונה שלי נעלמו, אך לתינוק יש נוגדנים לנגיף הקורונה אמרה סלין נג-צ'אן ל"סטרייט טיימס". היא הוסיפה כי "הרופא שלי חושד שהעברתי אליו את נוגדני הקורונה שלי"

התינוק נבדק ונמצא נקי מנגיף הקורונה, אך נמצא עם נוגדנים נגד הנגיף. צ'אן האמא הייתה חולה באורח קל בלבד לאחר שחלתה בנגיף הקורונה, ושוחררה מבית החולים לאחר שבועיים וחצי. רופאים בסינגפור עורכים מחקר מתמשך על ההשפעות של נגיף הקורונה בכל הנוגע לתינוקות שנולדו.

המחקר הוא חלק מהמאמצים הבינלאומיים לשפוך אור על היבטים שונים של נשים שנדבקות בנגיף הקורונה כולל ההשפעה של קורונה על נשים יולדות, האם הנגיף יכול להיות מועבר לתינוק וכיצד תינוקות מפתחים נוגדנים לפני שהם נולדים.

"עדיין לא ידוע אם נוכחותם של נוגדנים אלה אצל תינוק שזה עתה נולד מקנה מידה של הגנה מפני נגיף הקורונה", אמר טן האק קון, יו"ר מחלקת מיילדות במחלקת נשים בבית חולים לילדים בסינגפור.

קורונה סינגפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד